مجموعه چندرسانه‌ای «دستچین» در اختیار مربیان کانون قرار گرفت

مجموعه‌ی چندرسانه‌ای «دستچین» برای استفاده‌ی کارشناسان و مربیان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور گردآوری و تدوین شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه شامل فایل‌های متن شعر، داستان کوتاه، انیمیشن‌های کوتاه، عکس و تصویر، شعرخوانی با صدای شاعران و... است.
مربیان کانون می‌توانند به ابتکار خود، با توجه به نیاز اعضا و به فراخور آثار ارسالی آن‌ها، به این منابع چندرسانه‌ای به صورت دایمی مراجعه کنند و به شکل سنتی، الکترونیک و یا به شکل حضوری نمونه‌هایی را انتخاب کرده و در کارگاه‌ها و انجمن‌های شعر و داستان به‌ویژه در بخش مکاتبه‌ی الکترونیکی آن را در اختیار اعضا قرار دهند.
بر همین اساس، سیدحسن حسینی، گروس عبدالملکیان، حامد عسکری، لیلا کردبچه، بیوک ملکی، مهدیه نظری، رویا شاه‌حسین‌زاده، غلامرضا بروسان و... از جمله شاعرانی هستند که آثار آن‌ها در این مجموعه آمده است.
هم‌چنین فایل‌های صوتی خوانش شعر را با صدای مهدی اخوان‌ثالث، قیصر امین‌پور، حسین منزوی و شمس لنگرودی در این مجموعه می‌توان شنید.
علاوه بر آن، ارنست همینگوی، تولستوی، رولد دال و مارکز از جمله نویسندگان خارجی و فرهاد حسن‌زاده، هوشنگ مرادی‌کرمانی، شهرام شفیعی، محمدرضا بایرامی، رضا رهگذر و... از جمله نویسندگان ایرانی هستند که داستان‌های کوتاهی از آن‌ها در مجموعه «دستچین» گرد آمده است.
انیمیشن‌های کوتاه، عکس‌ها و تصاویر نیز به عنوان محرک‌های نوشتاری و الهام‌بخش نوشتن شعر و داستان برای اعضا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مجموعه چندرسانه‌ای «دستچین» در قالب دو لوح فشرده به‌زودی برای واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تمامی استان‌ها ارسال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =