کد خبر: 337855
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیرکل جدید کانون پرورش فکری و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی منصوب و معرفی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان استان روز ۱۶ اسفند۱۴۰۲ با حضور امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیدجواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از کارکنان کانون در یاسوج برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این آیین از تلاش‌های کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل پیشین کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان استان قدردانی کرد و گفت: خانم اخلاقی‌نیا با انگیزه و برنامه در کانون استان فعالیت می‌کرد.

سیدجواد هاشمی‌مهر در ادامه افزود: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به کودکان و حوزه آموزش و پرورش است و باید توجه ویژه‌ای به این مسئله شود.

این مسئول گفت: روی‌گردانی از مسائل دینی و مذهبی یکی از آسیب‌های جامعه امروز بوده و تنها راه نجات ما برگشتن به عقبه دینی است.

وی با بیان این‌که بیش از ۱هزار مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و نوجوانان در سطح کشور وجود دارد افزود: امیدواریم در مراکز کانون‌ برنامه‌های خوب و پرباری تدارک دیده شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ابراز داشت: فرماندهی فضای مجازی دست ما نیست و در همه جا از این فضا استفاده می‌کنیم و مدیریتی بر آن نداریم اما می‌توان با تولید محتوای مناسب برای قشر کودک و نوجوان از این فضا به نفع فرزندان‌مان استفاده کنیم.

آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این آیین از خدمات کبری اخلاقی‌نیا قدردانی کرد و گفت: هرچه مراکز فرهنگی را بیشتر بسازیم کلانتری‌ها کمتر، دادگستری‌ها خلوت‌تر و زندان‌ها کوچک‌تر می‌شود.

امین کمالوندی افزود: چنان‌چه دستگاه‌های فرهنگی چاق نشوند سیستم‌های دیگر فربه و خسارت‌های جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ضعیف‌ترین استان در تخصیص اعتبارات کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان است که لازم است مسئولان امر در سال ۱۴۰۳ توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: از مجموع ۱‌هزار و ۱۰۰‌میلیارد ریال اعتبارات استان‌ها، ۶۰میلیارد ریال سهم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که تنها ۶‌میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

کمالوندی دلیل این ضعف را نبود درآمدزایی فرهنگی، برنامه‌های عملیاتی و اعتبارات تملک دارایی عنوان کرد و گفت این استان باید به جایگاه مناسب برسد.

وی بیان کرد: پروژه مرکز فرهنگی هنری مادوان ۱۲ سال است که راکد مانده است و انتظار داریم که تکمیل و راه‌اندازی شود.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه از مسئولان مطالبه‌گری کنند که چرا مرکز فرهنگی هنری شهر مادوان بعد از ۱۲ سال هنوز راه‌اندازی نشده است.

این مسئول ابراز داشت: شهرستان مارگون مرکز فرهنگی هنری دارد اما تبدیل به خوابگاه شده است که نیروی آن را تامین می‌کنیم و استانداری آن را تجهیز و راه‌اندازی کند.

در پایان این آیین سلیمان شهبازی به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات پنج ساله کبری اخلاقی‌نیا تجلیل شد.

آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =