تعهد و تخصص مربیان کانون باعث رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان می‌شود

معاون امور مجلس وزیر آموزش در بازدید از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نوشهر گفت: تعهد و تخصص مربیان کانون باعث رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، قاسم احمدی لاشکی عضو قدیمی کانون نوشهر روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ با حضور در کانون این شهرستان و دیدار با مسئول، مربیان و اعضای مرکز کانون از خاطراتش، شعرها و کتاب‌های کانونی سخن گفت و از اهمیت کانون پرورش فکری در پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان با اعضای این مرکز سخن گفت.  

وی همچنین از واحد نجوم این مرکز  بازدید داشت و با  رصد ستارگان  زیر چتر آسمان نما، و شنیدن توضیح‌های مربیان در حوزه مباحث علمی نجوم از اهتمام اداره کل کانون پرورش فکری مازندران نسبت به راه‌اندازی این واحد در کانون نوشهر قدردانی کرد و آموزش نجوم را راهی برای خداشناسی و ایجاد و تقویت باورهای دینی در کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

 وی همچنین در گفت‌وگو با مسئول کانون این شهرستان  اظهار داشت: تخصص و تعهد مربیان کانون که در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، دینی  و علمی به صورت غیرمستقیم و فرآیند محور به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهند؛ ارزشمند و موثر  است و عامل مهمی در جذب کودکان به کانون محسوب می‌شود.

 قاسم احمدی لاشکی در این بازدید، یک دستگاه رایانه به واحد نجوم این شهرستان اهدا کرد.

علی نوروزی مدیرعامل منطقه مخابرات استان مازندران نیز در این بازدید معاون وزیر را همراهی می‌کرد و در همین بازدید رئیس مخابرات شهرستان نوشهر، یک دستگاه مودم به کانون این شهر اهدا کرد و قرار شد که شبکه فیبر نوری نیز به این مرکز متصل شود.

تعهد و تخصص مربیان کانون باعث رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان می‌شود

تعهد و تخصص مربیان کانون باعث رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =