امداد فرهنگی کانون سیستان و بلوچستان در مناطق سیل‌زده دشتیاری

امداد فرهنگی همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان در مناطق سیل‌زده شهرستان دشتیاری در حال انجام است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارکنان کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق سیل‌زده شهرستان دشتیاری با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، لبخند را بر لبان کودکان و نوجوانان این منطقه نشاندند.

مدیرکل کانون استان سیستان و بلوچستان در این زمینه گفت: با جاری شدن سیل در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان و احساس مسئولیت هم‌وطنان در سراسر ایران برای ارسال کمک به این بخش از استان، مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز از همان روزهای نخست برای حضور موثر در این مناطق برنامه‌ریزی را آغاز کرد.

امداد فرهنگی کانون سیستان و بلوچستان در مناطق سیل‌زده دشتیاری

محمدرضا سالاری ادامه داد: در چنین شرایطی، کودکان و نوجوانان در معرض آسیب‌های گوناگونی قرار دارند و به همین دلیل نیازمند توجه ویژه‌ای هستند.

وی افزود: با گروهی از همکاران واحد سیار به این منطقه آمدیم و ضمن دلجویی از کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، لحظه‌های شادی را همراه با آنان خلق می‌کنیم.

فعالیت‌های کانون در مدارس مناطق سیل‌زده و روستاها در قالب قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، مسابقه، نقاشی، پخش فیلم و اهدای اقلام فرهنگی (کتاب، بازی و سرگرمی و لباس) از سوی مربیان کانون در این بخش از استان در حال انجام است.

امداد فرهنگی کانون سیستان و بلوچستان در مناطق سیل‌زده دشتیاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =