کد خبر: 338513
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی و اداری کانون استان

اولین جلسه شورای فرهنگی و اداری استان با حضور مدیر کل جدید کانون، معاونین، کارشناسان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، اولین جلسه شورای فرهنگی و اداری استان با حضور محمدمهدی حسین‌پور مدیر کل کانون استان، معاونین، کارشناسان و اعضای شورا در محل اداره کل استان برگزار شد.

محمد مهدی حسین‌پور مدیر کل کانون استان ضمن قدردانی از حضور پرشور همکاران در راهپیمایی روز قدس با تاکید بر مولفه‌های مدنظر مقام معظم رهبری در مباحث تربیتی کودک و نوجوان امروز افزود: حضرت آقا بر ۳ مولفه‌ی هویت ایرانی- اسلامی، جذابیت و گستره مخاطب در تمامی فعالیت‌های تربیتی تاکید داشتند و ما نیز باید این ۳ مولفه را در فعالیت‌های کانون و ارتباط با مخاطب امروز در نظر بگیریم.

حسین‌پور در ادامه بر لزوم گسترش رسانه‌ای فعالیت‌های کانون تاکید کرد و آن را لازمه توسعه و بالندگی امروز کانون دانست و از همه خواست در این مهم مشارکت کنند چرا که رسانه تنها منوط به واحد روابط عمومی و شخص خاصی نیست و همه همکاران و فعالیت‌ها در کانون بایستی دارای پیوست رسانه ای باشند. وی همچنین بر ضرورت توجه به مخاطب نوجوان و ایجاد مرکز تخصصی بازی و سرگرمی خاص آنان تاکید کرد.

در ادامه جلسه در خصوص موضوعاتی چون جشنواره نمایش، ویژه برنامه بزرگداشت عطار و تعیین ساعات کاری مراکز در شش ماهه اول سال نیز بحث و گفتگو شد و کارشناسان نظرات خود را مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =