پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری استان اصفهان به مناسبت عید فطر

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان : عید فطر روزی است که انسان به فطرت‌های پاک خود باز می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پیامی صادر کرد ؛

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

"أللّهُمَّ أهْلَ الکِبریآء وَالعَظَمَة وأهلَ الجُودِ وَالجَبَروتِ وَأهلَ العَفْوِ وَالرَّحْمَة"

ایزد منان را سپاس می‌گوییم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیرمان قرارداد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه‌داری در ماه تذهیب و تزکیه نفس، با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش دست یابیم.

خوشا آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوا بر گرفتند و خانه آخرت خویش را آباد ساختند. امیدوارم خداوند کریم به کرم بی‌منتهای خود همه ما را در زمره این بندگان خالص قرار دهد.

عید فطر، روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار است. عید فطر، عید فطرت‌های روشنی می‌باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان، اجر و پاداش خود را تنها در تقرب الهی جستجو می‌کنند. عید فطر روزی است که انسان به فطرت‌های پاک خود باز می‌گردد.

بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) در تبیین معنای عید واقعی می فرمایند: عید واقعی آن وقتی است که انسان رضای خدا را به دست بیاورد، درون خود را اصلاح کند... .

مقام معظم رهبری نیز می فرمایند: «ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند».

اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه هموطنان عزیزم ، هم استانی های مومن و همیشه پیشرو اصفهانی و بخصوص همکاران پرتلاشم ، متولیان فرهنگ و هنردرحوزه کودک و نوجوان ، کارکنان ، مربیان و خانواده بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان تبریک عرض نموده،و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =