کارگروه مشورتی نوجوانان در مرکز سنقر

با توجه به اولویت‌های کانون کرمانشاه؛ با حضور مدیرکل کانون استان، کارگروه مشورتی نوجوانان در مرکز سنقر شکل گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با توجه به اولویت‌های کانون کرمانشاه؛ با حضور مدیرکل کانون استان، کارگروه مشورتی نوجوانان در مرکز سنقر شکل گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: نوجوان‌محوری از سیاست‌های اصلی کانون استان است و حضور حداکثری نوجوانان در مراکز از مواردی‌ است که به آن توجه ویژه داریم.
وی افزود: در حال حاضر نوجوانان به سن کنشگری در جامعه رسیده‌اند و این گویای اهمیت حضور شما عزیزان است که تا چه حد می‌توانید نقش‌آفرین باشید و به شکلی اثرگذار اتفاقات مهمی را رقم بزنید.
زنجانی بیان داشت: بر همین اساس با توجه به اینکه در دو سال گذشته تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان را در کرمانشاه داشتیم و نتایج بسیار پر باری را نیز در پی داشت، بر آن شدیم این کارگروه ارزشمند را نیز در دیگر شهرها و مراکز کانون استان تشکیل دهیم تا به یاری پروردگار شاهد فعالیت‌های ارزنده‌ای باشیم که توسط شما نوجوانان عزیز به انجام خواهد رسید.
در ادامه مدیرکل کانون استان در خصوص ماهیت کارگروه مشورتی نوجوانان، توضیحات لازم را ارائه داد و در این خصوص با نوجوانان سنقر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =