کد خبر: 338812
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
بازدید 21
حضور کارشناسان و مربیان کانون در مراسم روز ارتش

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به همراه جمعی از کارشناسان و مربیان کانون در مراسم رژه روز ارتش شرکت کرده و از نزدیک نظاره گر برنامه روز ارتش به سخنرانی فرمانده آجا و استاندار بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تحول در همه عرصه‌ها،  یکی از مسائل مطرح بخصوص در نیروهای مسلح این بود که دیدگاه انقلاب و امام نسبت به ارتش چیست؟ و امام خمینی (ره) با درایت همیشگی خود نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد و در  یامی تاریخی بر ضرورت حفظ ارتش و انجام وحدت و نظم تأکید کرد و در روز ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۵۸  امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به ملت شریف و مبارز ایران روز ۲۹ فروردین را « روز ارتش» اعلام کردند تا ارتش محترم در این روز در شهرستان‌های بزرگ با ساز و برگ به رژه بپردازند و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و مرزهای کشور اعلام کنند.

حضور کارشناسان و مربیان کانون در مراسم روز ارتش

در این پیام امام از ملت خواستند تا در این روز از «ارتش اسلامی» استقبال کنند و از آنان احترام برادرانه بگیرند و با حضور خود در صحنه نمایش رژه برادران ارتشی پشتیبانی خود را نشان دهند زیرا ارتش امروز در خدمت ملت و اسلام است.

از این رو مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به همراه جمعی از کارشناسان و مربیان کانون در مراسم رژه روز ارتش شرکت کردند و از نزدیک نظاره گر برنامه روز ارتش به سخنرانی فرمانده آجا و استاندار بودند.

حضور کارشناسان و مربیان کانون در مراسم روز ارتش

رژه برادران ارتشی هر ساله در میدان باباطاهر، مقابل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود  و کانون در برگزاری این مراسم با دست اندرکاران اجرای برنامه همکاری لازم را دارند. این منطقه  در 8 سال جنگ تحمیلی محل اعزام نیروها به جبهه بوده است و پدران و مادران و افراد که آن روزها را به یاد دارند ما از این محل خاطرات بسیار داشته و هر سال در روز ارتش در میدان باباطاهر تجمع کرده و به تماشای رژه و برنامه‌های این روز به یاد آن ایام می‌پردازند.

حضور کارشناسان و مربیان کانون در مراسم روز ارتش

در پایان این مراسم کارکنان کانون با آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه استان همدان عکس یادگاری گرفتند و از آثار نقاشی دانشجویان دانشکده زینب کبری (س) که چهره فرماندهان شهید ارتش را کشیده بودند، بازدید کردند.

حضور کارشناسان و مربیان کانون در مراسم روز ارتش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =