هنر در متفاوت دیدن است

در آیین اختتیامیه مهرواره ادبی و هنری نیایش درختان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی مطرح کرد هنر را در متفاوت دیدن است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ آیین اختتیامیه مهرواره ادبی و هنری با حضور مدیر کل کانون خراسان جنوبی و جمعی از شرکت کنندگان صبح ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد.

مهدی مظهری مدیر کل کانون خراسان جنوبی در شروع برنامه به مفهوم  مهرواره نیایش درختان و شکرگزاری برای  چیزهای کوچکی که داریم اشاره کرد و افزود، نیایش درختان یک یادآوری است که اگر همه ی طبیعت در حال ذکر خداوند هستند واقعا بی انصافی است این همه نعمت خدا به ما داده است و شکرگزار خداوند نباشیم .

مهدی مظهری با تتشکر از شرکت کنندگان در این مهرواره گفت: هنر یعنی متفاوت دیدن دنیا و شما کسانی هستید که با شرکت در مهرواره نیایش درختان دنیا را متفاوت دیدید.

شایان ذکر است این مهرواره در بهار سال ۱۴۰۲ با موضوعات نامه ای به خدا، نیایش درختان، نیایش پدیده های جهان هستی در دو بخش عکاسی و ادبی منتشر شد و نهایتا ۱۲۰ اثر عکاسی و ۷۰اثر ادبی به دبیرخانه ارسال و ۱۴ اثر ادبی و ۱۶ اثر عکاسی در گروه های سنی ۸تا ۱۸ سال برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

در پایان نیز نمایشگاه آثار این مهرواره در مرکز فرهنگی هنری شماره یک بیرجند واقع در انتهای شهدای ۶ افتتاح شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =