کد خبر: 338823
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
بازدید 93
تماشاخانه سیار کانون پنج شنبه میهمان همدان است

تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» روز پنج شنبه 6 اردیبهشت میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، تریلی تئاتر سیار از دیر باز تا کنون در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش در قالب میدانی و حضور در میادین عمومی شهرها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها  قرار می‌گیرد.  

بر همین اساس با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کشور، تریلی سیار  روز پنج شنبه 6 اردیبهشت میهمان کودکان و نوجوانان  منطقه خضر و شهرک مدنی همدان خواهد بود.

تریلی سیار با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» به کارگردانی، علی یدالهی و نویسندگی، مهدی صفاری نژاد و بازیگری بازیگران به نام علی یدالهی،  شهرام مسعودی،  رضا معراجی این بار به آمده و  برای بچه‌ها نمایش جذاب خود را اجرا خواهد کرد.

نمایش زنده عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» داستان کلاغی را بیان می‌کند که عاشق طلا و اشیای براق و درخشنده است و هر شیئی را که به نظر طلایی رنگ می‌آید می‌رباید تا این که در مسیری به کبوتری بر می‌خورد و کبوتر تصمیم می‌گیرد تا نشانه بزرگ‌ترین گنبد طلا را به او بدهد.

گفتنی است این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =