لزوم برگزاری جلسات شورای فرهنگی در مراکز کانون

عدم تحقق برخی از انتظارات استان در مراکز به جهت فقدان برگزاری جلسات ارزشمند شورای فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، مدیر استان در جلسه‌ای در ستاد تاکید بر انجام جلسات ارزشمند شورای فرهنگی در مراکز داشت.

روح ا...واحد مدیر کل کانون استان چهارمحال و بختیاری با اهمیت این جلسات در کیفی سازی برنامه های مراکز گفت: عدم تحقق برخی از انتظارات استان در مراکز به جهت فقدان برگزاری جلسات ارزشمند شورای فرهنگی است.

 واحد گفت: با تاکید بر ایجاد خرد جمعی و نقش مربیان فرهنگی، هنری، ادبی و استفاده از ظرفیت آنان در جلسات شورای فرهنگی مراکز می‌توانیم گامی مهم در جهت رشد و توسعه فعالیت‌ها در مراکز برداریم و خواستار جدییت بیش از پیش مسوولان مراکز در جهت برگزاری مستمر این گونه جلسات شد.

لزوم برگزاری جلسات شورای فرهنگی در مراکز کانون

مدیر کل کانون استان گفت: در عین حال نقش مطالبه‌گری کارشناسان در استمرار برگزاری جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی مراکز و هدفمند سازی آن و همچنین حضور در برخی از جلسات شورای فرهنگی مراکز در زمان بازدید از جمله انتظارات دیگر من می‌باشد.

وی خاطر نشان ساخت:  با توجه به سیاست نوجوان محوری در کانون اعضای ارشد نوجوان به عنوان مهمان در برخی جلسات شرکت نموده و این جلسات در مراکز بر اساس فرم مورد نظر و متناسب با شیوه برگزاری این جلسه در استان مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد.

 لازم به ذکر است این اقدام در جهت کیفی سازی برگزاری جلسات شورای فرهنگی مراکز و تنظیم صورتجلسات علمی تر اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =