کد خبر: 338972
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
سفر مدیر کل کانون خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه صورت گرفت

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در سفر بشرویه با امام جمعه و فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ مهدی مظهری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین زارعی امام جمعه‌ی شهرستان بشرویه به دیدار و گفتگو نشستند. در این دیدار امام جمعه ضمن تقدیر از تلاش های مربیان کانون با اشاره به کمبود اعتبارات در بخش فرهنگی لزوم حمایت از هنرمندان و سرمایه گزاری بیشتر در بخش فرهنگی را برای قشر کودک و نوجوان لازم و ضروری دانست.

در ادامه مدیر کل کانون پرورش فکری دردیدار علی زاده فرماندار بشرویه به گفتگو پرداختند. فرماندار بشرویه دراین دیدار گفت : در شهرستان بشرویه استعدادهای بسیار درخشان از همان سنین پایین تا سنین بالا وجود دارد و ادب ، فرهنگ و هنر را در سرمایه انسانی شهرستان شاهد هستیم.

در ادامه علی زاده ضمن تقدیر از فعالیت خوب همکاران کانون و آموزش و پرورش افزود: نتیجه این تلاش شکوفایی استعدادها، کسب ۳۱ نشان بین المللی در نقاشی، ۲۰رتبه ملی در رشته های فرهنگی هنری در این شهرستان می باشد.

مظهری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی نیز به اهمیت  کار برای کودکان اشاره کرد و افزود مقام معظم رهبری نیز به این امر اشاره فراوانی داشته اند و کانون بشرویه یکی از بهترین مراکز در سطح استان است.

در پایان این سفر یک روزه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در دبستان شهید محمد منتظری بشرویه حضور یافت و از محمد امین خوش بیان برگزیده بخش عکاسی مسابقه دوسالانه هنرهای تجسمی تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =