کد خبر: 339007
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
بازدید 87
همکاری های فرهنگی، هنری  و ادبی مراکز کانون کازرون و سپیدان

همکاری های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون کازرون و سپیدان رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کازرون با حضور در کانون مرکز سپیدان، ویژه برنامه تربیتی را برگزار کردند.
در این ویژه برنامه، نمایش عروسکی با عنوان «هوای دلپذیر آبادی» به روی صحنه رفت.

این نمایش عروسکی که به نویسندگی و کارگردانی زینب سجودی مربی مسئول مرکز کازرون و شعر سرایی زینب دهقانیان فرد و با اهداف آشنایی بچه ها با همفکری، اتحاد و تفکر انتقادی و شناسایی هوش هیجانی و ارزش‌های مثبت برای کودکان و نوجوانان طراحی و اجرا شده بود، با استقبال بسیار خوبی از سوی اعضا همراه شد.

این نمایش ماجرای گرگ حقه باز پیری است؛ که برای منفعت وسیر کردن شکم خود آبادی را ناامن کرده واهالی آبادی تصمیم می‌گیرند با راهنمایی پیر دانا وبا همیاری هم، گرگ حقه باز را از آبادی بیرون کنند.

همچنین، در جریان این برنامه، زینب دهقانیان فرد، کارشناس آفرینش‌های ادبی استان، و زینب سجودی مربی مسئول مرکز کازرون با محبوبه آبزن، مسئول مرکز سپیدان، به تبادل نظر پرداختند.

بررسی راهکارهای حل مشکلات در مراکز، تبادل تجربه به منظور جذب اعضا به کارگاه‌های نویسندگی و هنری، تشویق اعضای فعال کارگاه نمایش عروسکی مرکز کازرون جهت ترغیب و تثبیت عضو نوجوان، از اقدامات این ویژه برنامه نوجوان محور بود.
همکاری های فرهنگی، هنری  و ادبی مراکز کانون کازرون و سپیدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =