از کتاب که حرف می زنم واژه هایش افسونم می کند

شکوفه آقاکثیری ، مربی ، شاعر و نویسنده کودک کانون پرورش فکری استان اصفهان : کاغذهای کتاب مرا به دیروزها ، امروزها و فردا ها می برد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  اصفهان،به بهانه برگزاری سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصتی شد تا عاشقانه های شکوفه آقا کثیری مربی،شاعر و نویسنده کانون پرورش فکری اصفهان،درباره کتاب را به رشته تحریر در آوریم .

از تو که حرف می زنم واژه ها افسونم می کنند. با عطر جادویی تو ، جهان را به تماشا نشسته ام و لحظه هایم سرشار از حضور توست. کاغذهایت، مرا به دیروزها امروزها و فرداها می برد. من مسافر همیشگی تو هستم و جهانم بدون تو سرد و خالی ست. از تو که حرف می زنم جوانه می شوم سبز می شوم. درختی می شوم که هزاران پرنده در شاخه هایم آشیان کرده اند...

شکوفه آقاکثیری مربی مسوول مرکز شماره سه کانون اصفهان در حوزه کتاب کودک با موضوعات مختلف چند کتاب نوشته است :

کتاب رنگ آمیزی ترنج شاعر شکوفه آقاکثیری انتشارات فرهنگ مردم سال انتشار ۱۳۸۹ این کتاب  حاوی ده شعر کوتاه، ساده و موزون درباره وسایل آشپزخانه است که همراه با تصاویر کودکانه و زیبا برای رنگ آمیزی گروه سنی ۵ و ۶ سال منتشر شده است.

از کتاب که حرف می زنم واژه هایش افسونم می کند

آبان شهر نویسنده شکوفه آقاکثیری انتشارات دارخوین با همکاری سازمان آبفای استان اصفهان سال انتشار ۱۳۹۹ ، آبان شهر داستان مردم شهری است که به آب احترام می گذرانند. همه چیز از یک اطلاعیه شروع شد اطلاعیه ای که آقابالاخان ، قدیمی ترین ساکن آبان شهر نوشته بود. حرف از یک مسابقه بود، مسابقه ای برای همه افراد آبان شهر...

از کتاب که حرف می زنم واژه هایش افسونم می کند

قصه های شهر من جلد یک ؛ قصه های شهر من جلد دو ؛ نویسندگان: شکوفه آقاکثیری، پریسا اختیاری هردو از مربیان کانون ، ناشر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش استان سال انتشار ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ، این کتاب شامل قصه هایی برای آموزش مهارت های زندگی، مهارت های شهروندی و مهارت زبان آموزی است. مخاطب کلاس اولی ضمن این که قصه های شیرین و طنز این کتاب را می خواند با واژه های کناب فارسی کلاس اول و هم چنین واژه های جدید محدوده زبانی خود نیز آشنا می گردد.

از کتاب که حرف می زنم واژه هایش افسونم می کند

از کتاب که حرف می زنم واژه هایش افسونم می کند

گفتنی است کانون پرورش فکری با ۱۰۰۰ عنوان کتاب و ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری از جمله رونمایی کتاب‌های جدید در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =