کد خبر: 339102
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶
بازدید 1112
لبخند، هدیه تماشاخانه سیار به بچه‌های همدان

تماشاخانه سیار به همدان رسید و در سه نقطه از شهر برای کودکان و نوجوانان نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» اجرا کرد و لبخند را بر لبان بچه‌ها و خانواده‌های آنها نشاند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، تماشاخانه سیار کانون امروز به همدان رسید و توانست با همکاری امور اجتماعی استانداری، شورای شهر و شهرداری همدان در سه منطقه به اجرای نمایش بپردازد.

تماشاخانه سیار با اجرای نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» به کارگردانی، علی یدالهی و نویسندگی، مهدی صفاری نژاد و بازیگری بازیگران به نام علی یدالهی، شهرام مسعودی،  رضا معراجی در سه نوبت صبح و عصر در منطقه خضر همدان و شهرک مدنی برای بچه‌ها نمایش اجرا کرد.

لبخند، هدیه تماشاخانه سیار به بچه‌های همدان

استقبال بچه‌ها و حتی مسئولان بی نظیر بود و بچه‌ها به همراه والدین خود با لذت به نمایش نگاه کرده و در بخش‌هایی هم گروه نمایش را همراهی می‌کردند.

نمایش زنده عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» داستان کلاغی را بیان می‌کند که عاشق طلا و اشیای براق و درخشنده است و هر شیئی را که به نظر طلایی رنگ می‌آید می‌رباید تا این که در مسیری به کبوتری بر می‌خورد و کبوتر تصمیم می‌گیرد تا نشانه بزرگ‌ترین گنبد طلا را به او بدهد.

این تماشاخانه سالهاست که شهر به شهر می‌رود و با اجرای نمایش، پخش انیمیشن و فیلم، انجام کارهای فرهنگی- هنری برای کودکان و نوجوانان سراسر ایران لحظات و خاطرات زیبایی را رقم می‌زند.

لبخند، هدیه تماشاخانه سیار به بچه‌های همدان

در اجرای سوم در محوطه نزدیک مجتمع شهید مدنی کانون قصه گویی و شعرخوانی با گویش همدانی توسط اعضای کانون صورت گرفت و مربی هنری مجتمع در محل اجرای نمایش حاضر شد و برای والدین در خصوص فعالیت‌های کانون، کلاس‌ها و کارگاه صحبت کرد و از آنها خواست که کودکان و نوجوانان خود را برای ثبت نام کلاس‌ها به کانون بیاورند و خود والدین هم در اجرای برنامه‌های کانون در منطقه شهرک مدنی همکاری داشته باشند.

در پایان بازیگران و عوامل نمایش از برنامه‌ریزی دقیق و منظم کارشناسان کانون همدان و استقبال بی نظیر مردم و بچه ها تشکر کرده و همدان را به مقصد شهری دیگر ترک کردند. 

لبخند، هدیه تماشاخانه سیار به بچه‌های همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =