درخشش مربی- مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان در دومین جشنواره عروسک خونه

فاطمه موسوی ثابت، مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در دومین جشنواره تلویزیونی عروسکی کشوری با عنوان «عروسک خونه» دو تندیس ارزشمند این رویداد هنری را دریافت کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مربی- مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان در دومین جشنواره عروسک خونه درخشید.

در همین رابطه و بر اساس اعلام رای هیات داوران این جشنواره، فاطمه موسوی ثابت با نمایش «جادوی مهربانی» دو تندیس ارزشمند این رویداد هنری را در بخش‌های کارگردانی و نمایشنامه به خود اختصاص داد.

هم‌چنین تندیس بخش عروسک‌گردانی نیز به صبا ملایی، مبینا رضایی، ریحانه کیخا، یسنا ملایی و ستایش ساسولی برای نمایش «جادوی مهربانی» اهدا شد.

نمایش «دو دریچه» به نویسندگی و کارگردانی مهدیه زراعتی نیز برای خلاقیت و انتقال معنا شایسته تقدیر شناخته شد تا مربیان و اعضای کانون، با دست پر از این رویداد هنری به استان برگردند.

مدیرکل کانون استان در این مورد گفت: خبر موفقیت و کسب این عنوان‌های ارزشمند در بخش کارگردانی، نمایشنامه و عروسک‌گردانی جشنواره کشوری توسط همکاران و اعضای هنرمندمان، موجب شادمانی وصف‌ناپذیری در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

محمدرضا سالاری ادامه داد: بی‌گمان، ذوق و هنر سرشار شما در کنار تجربیات ارزشمندتان در زمینه یاد شده، نقشی اساسی در خلق این اثر داشته و این مهم، الگویی شایسته برای سایر مربیان و هنرمندان این عرصه به شمار می‌رود.

وی افزود: یکی از رسالت‌های مهم مربیان کانون، پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانانی است که سرمایه‌های ارزشمند کشور ما هستند و خلق چنین آثاری، که سرشار از خلاقیت و هنر هستند، در میان نسل نو و شکوفایی استعدادهای بالقوه آنان نقشی بسزا دارد و موفقیت شما در این جشنواره، مهر تاییدی بر این تلاش‌ها و نشان‌دهنده جایگاه ارزشمند کانون در پرورش و تربیت نسل‌های آینده است.

گفتنی است معاون سیما در جریان برگزاری آیین پایانی این جشنواره، که در برج میلاد برگزار شد، گفت: «جشنواره «عروسک خونه» رویدادی است که در دومین سال برگزاری آن ۲۰ میلیون نفر به آن رای دادند و من در همین جا از همه آن‌هایی که ما را همراهی کردند تشکر می کنم که آنقدر خوب توانستند مخاطبان و بچه‌ها را به میدان بیاورند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =