واحد هنری کانون هرمزگان کارگاه آموزشی انیمیشن سه بعدی را برگزار کرد

با همت واحد آفرینش های هنری کانون هرمزگان کارگاه آموزشی انیمیشن سازی با حضور اعضای نوجوان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان به مناسبت هفته ملی خلیج فارس کارگاه آموزشی از تولید تا اجرای  انیمیشن در محل اداره کل کانون پرورش فکری استان هرمزگان برگزار گردید.
نوشین فرهادی کارشناس آفرینش های هنری در استان ضمن اعلام این خبر گفت: در این کارگاه سه روزه ۱۲ هنرمند علاقمند به هنر تولید انیمیشن با حضور سه مدرس استانی با رویکردی متفاوت کار خود را آغاز نمود.
کارشناس آفرینش‌های هنری استان  ارائه رویکردهای تازه به هنر انیمیشن را با حضور و مشارکت شرکت کنندگان علاقمند در این کارگاه دانست و بخشی از رویکردها را در تولید محتوای انیمیشن برای مخاطبان کودک و نوجوان عنوان کرد و افزود:  انیمیشن دیگر جنبه سرگرم کردن کودکان را ندارد و با استفاده از انیمیشن می‌توانیم پیام‌ها و محتواهای فرهنگی مناسب هم راستا با ذائقه مخاطب عصر حاضر را ارائه دهیم.

واحد هنری کانون هرمزگان کارگاه آموزشی انیمیشن سه بعدی را برگزار کرد
فرهادی گفت: انیمیشن در جهان مدرن امروز به صورت گسترده برای ارائه محتوا به هر طیفی از سلیقه‌ها و سنین مختلف قابل استفاده است و با توجه به اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه به کار بردن ابزار مختلف در تقویت و رشد پرورش کودکان و نوجوانان هنر انیمیشن، می توان انیمیشن را ابزاری قدرتمند و تاثیرگذار برای پیشبرد این اهداف شمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =