آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان

نوزدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون استان اصفهان با شعار «این صحنه خانه ماست» ، صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن نمایش تالار هنر شهرداری اصفهان آغاز به کار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان،مریم حسینی مسوول دبیرخانه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان»کانون گفت:۱۶ گروه نمایش در بخش‌های کانونی و آزاد با شیوه ی اجرای (عروسکی و زنده_عروسکی) با موضوعات توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد در رده ی سنی نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال ، به رقابت با یکدیگر می پردازند که با انتخاب هیئت داوران متشکل از « امیر شیخ جبلی» ، «منصورقربانی» و «منیر السادات سجادیان» ، ۳ گروه به عنوان نماینده استان اصفهان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

 جشنواره با حضور مجتبی حاذق مدیرآفرینش های ادبی و هنری کانون کشور ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ، مریم ژاله معاون فرهنگی کانون استان ، شهروز نادر پور معاون اداری مالی ، کارشناسان ستادی کانون استان ، مربیان و بچه ها در حال برگزاری است .

این جشنواره امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش تالار هنر شهرداری اصفهان کار خود را آغاز می کند و تا پایان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد .

سازمان فرهنگی  اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ، اداره کل آموزش و پرورش استان ،انجمن هنرهای نمایشی کانون ،تالار هنر شهرداری اصفهان و شهرداری منطه ده اصفهان در برگزاری این جشنواره همکاری داشته اند.

جشنواره با برگزاری آیینی روزسه شنبه هیجدهم اردیبهشت۱۴۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =