فعالان کودک و نوجوان استان البرز به کانون بیایند

زینب عاشری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از فعالان  این حوزه در استان ، برای تعامل با کانون و اشتراک ظرفیت‌ها دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، همزمان با انتشار فراخوان دعوت از فعالان حوزه‌ی کودک و نوجوان استان برای نشست تعاملی مشترک این حوزه، زینب عاشری از تمامی فعالاان استان در این زمینه دعوت کرد.

این مقام مسوول گفت در سال گذشته دو دوره نشست فعالان کودک استان را به منظور شناسایی فعالان این حوزه، اشتراک توانمندی‌ها و احصا مشکلات حوزه‌ی کودک در زیست بوم البرز برگزار کردیم و خوشبختانه حضور این فعالان باعث استخراج اهم مشکلات این بخش بود که بسیار نزدیک به مسایل احصا شده در نقشه‌ی مهندسی فرهنگی استان نزدیک بود.

عاشری افزود روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز در نظر داریم با تنوجه به برنامه‌ریزی‌های کلان کانون در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تعامل با حلقه‌های میانی و گروه‌های مختلف اولین نشست تعاملی میان فعالان حوزه کودک و نوجوان استان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برگزار کنیم و از تمامی فعالان برای ثبت نام و حضور در این نشست دعوت می‌کنیم .

مدیر کل کانون البرز همچنین گفت بر اساس تاکیدات معاون فرهنگی کانون کشور در نظر داریم  در گام نخست در قالب رویدادهای ایده محور یا شناسایی توانمندی ها توان و استعداد و ظرفیت آنها را شناسایی کرده  و در مرحله بعد نسبت به جانمایی آنها در جای مناسبی در کانون تصمیم گیری کنیم.

  گفتنی است نشست فعالان حوزه کودک و نوجوان روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت۱۴  در اداره کل کانون البرز واقع در کرج، گلشهر ویلا، بلوار مصطفی خمینی، جنب بوستان پدر برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام  و حضور در نشست به نشانی زیر در پیام رسان ایتا پیام داده و یا با تلفن ۰۲۶۳۴۱۶۳۰۰۰ داخلی ۱۱۸ تماس حاصل کنند.

https://eitaa.com/pr_kpf_alborz

فعالان کودک و نوجوان استان البرز به کانون بیایند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =