راهیابی اعضای نوجوان مراکز ۸ و ۱۴ استان تهران به بخش داستان باشگاه ادبی قاف

اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ ۵۳ عضو نوجوان داستان نویس از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) راه یافتند که در بین آنان نام سه عضو از مراکز ۸ و ۱۴ استان تهران به چشم می‌خورد.

فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله انجام گرفت. در مرحله اول، آثار اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی و داوری قرار گرفت و در مرحله دوم اعضا برای گفت‌وگو دعوت شدند.

گفت‌وگوها به شکل غیرحضوری در فضای اسکای‌روم ازسوی گروه ارزیابی، در پنج جلسه شش ساعته انجام گرفت و در پایان ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان انتخاب شده و به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.

براساس این خبر، اسامی راه‌یافتگان به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان قاف (بخش داستان) معرفی شدند که در جریان آن دو عضو ادبی مرکز ۸ تهران فاطمه طاهری‌ها و کتایون تندرست با مربیگری بهناز ابوالوفایی و  آدرینا زندسلیمی به مربیگری سارا مستغنی از مرکز شماره ۱۴ در بین راه یافتگان هستند.

گفتنی‌ست چهار عضو دیگر ادبی در زمینه شعرسرایی از استان تهران به این باشگاه راه یافتند که در مراسم افتتاحیه باشگاه قاف در بندانزلی حضور داشتند.

یادآوری می‌شود اردوی انتخابِ باشگاه قاف داستان به‌زودی با حضور اعضای برگزیده این بخش برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن به‌زودی اعلام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =