زنگ جادوی کتاب در مرکز سه کانون مشگین‌شهر به صدا درمی‌آید

با اجرای فعالیتی تحت عنوان «جادوی کتاب»، کتاب‌های جدید مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون مشگین‌شهر برای اعضا معرفی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، لیلا نصیری مربی مرکز شماره‌ی سه کانون مشگین‌شهر گفت: برای آشنایی اعضا با کتاب‌های جدید مرکز که در چرخه‌ی امانت قرارگرفته‌اند، فعالیتی تحت عنوان «جادوی کتاب» اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه نخستین جلسه از این فعالیت با شرکت ۴۰ نفر از اعضای طرح کانون مدرسه در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار داشت: در شروع این فعالیت، کتاب قصه‌ی دو کبوتر نوشته‌ی نادر ابراهیمی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خوانش بخش‌هایی از این اثر معرفی شد که مربی مرکز در اجرای آن از اعضا خواست با چشمانی بسته و تمرکز در قصه، فضای موجود در داستان را متصور شده و برای درک بهتر ماجرای این داستان خود را به‌جای شخص اول داستان قرار دهند.

زنگ جادوی کتاب در مرکز سه کانون مشگین‌شهر به صدا درمی‌آید

نصیری تصریح کرد: پس از خوانش کتاب، حاضران احساس خود از فضای داستان را بیان کرده و در مورد آن به بحث و گفتگو پرداختند.

این مربی فرهنگی با اشاره به اینکه کتاب‌های جدید مرکز به‌صورت نمایشگاهی در معرض دید مراجعه‌کنندگان قرار دارد، گفت: برای آشنایی بیشتر اعضا با تازه‌های کتاب مرکز، فعالیت «جادوی کتاب» با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم»، به‌صورت هفتگی اجرا خواهد شد.

وی افزود: در پایان برنامه در این روز با توجه به نقش مؤثر کانون در غنی‌سازی اوقات فراغت از حاضران خواسته شد با حضور فعالانه خود در مرکز و شرکت در فعالیت‌های عمومی و کارگاه‌های تخصصی از خدمات کانون پرورش فکری بهره ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =