کد خبر: 339466
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
بازدید 20
نشست داستان های دینی در اراک برگزار شد

در این نشست حامد جلالی سر دبیر مجله سلام بچه ها ،مطالعه دقیق زندگی تاریخی و اجتماعی پیامبران و لزوم داشتن نگاهی نو را در نوشتن داستان های دینی حائز اهمیت دانست .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان مرکزی، "نشست داستان های دینی" با محوریت جشنواره های داستان خاتم و کتابخوانی رضوی به همت کانون پرورش فکری استان مرکزی واحد آفرینش های ادبی و همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و بنیاد ادبیات دینی کودک و نوجوان سلام استان مرکزی با حضور حامد جلالی سر دبیر مجله سلام بچه ها در کتابخانه دکتر حصیبی شهر اراک در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

نشست داستان های دینی در اراک برگزار شد

در این نشست اعضای ادبی و علاقمندان کودک و نوجوان به داستان نویسی مراکز کانون پرورش فکری شهر اراک با چارچوب های داستان های دینی و شیوه های پرورش ، سوژه هایی مرتبط با زندگی پیامبران و ائمه اطهار برای خلق داستانهایی جدید و متفاوت آشنا شدند.

لزوم داشتن نگاهی نو در نوشتن داستان های دینی، اهمیت مطالعه ی دقیق زندگی تاریخی و اجتماعی پیامبران از موارد دیگری بود که توسط حامد جلالی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست خوانش داستان دینی توسط اعضای مراکز کانون اجرا شد و در پایان  این مراسم به پاس حضور و فعالیت حامد جلالی سر دبیر مجله سلام بچه ها برای کودکان و نوجوانان توسط احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی تجلیل شد .

نشست داستان های دینی در اراک برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =