تشکیل مرکز مجازی در کانون کرمانشاه با همت نوجوانان

در کارگروه مشورتی نوجوانان مدیرکل استان با حضور نوجوانان دختر، تشکیل مرکز مجازی در کانون کرمانشاه با همت نوجوانان، طرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در کارگروه مشورتی نوجوانان مدیرکل استان با حضور نوجوانان دختر، تشکیل مرکز مجازی در کانون کرمانشاه با همت نوجوانان، طرح شد.
در این نشست نخست هر یک از نوجوانان به ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های انجام شده‌ی خود پرداخته و توضیحات لازم در این خصوص را ارائه نمودند.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با توجه به گزارش‌های ارائه شده ضمن تاکید بر اینکه اتفاقاتی که توسط نوجوانان رقم خورده، کارهای بسیار خوبی می‌باشد، بیان داشت: تکمیل راه‌اندازی پروژه‌ی رادیو کانون و تولید پادکست کتاب توسط نوجوانان عزیز باعث خرسندی بوده و قابل تقدیر است و با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود، نوجوانان استان کرمانشاه ان‌شاءالله قادر هستند که اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.
وی افزود: نمونه‌ی با ارزشی از این فعالیت‌ها همین مرکز مجازی می‌باشد و تلاش ما نیز بر این است که به یاری پروردگار این مرکز تا روز بیست و سوم اردیبهشت‌ماه رونمایی گردد و محتوای لازم در این مرکز بارگزاری شود، در بخش IT هم زیرساخت‌های لازم فراهم شده که با کمک نوجوانان و محتواهایی که بارگزاری خواهند کرد این مساله را به همت خود و با کمک کانون پیش خواهند برد، بر همین اساس به زودی شاهد این هستیم که این مرکز مجازی را در استان فعال نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =