کد خبر: 339517
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
قدردانی ویژه کانون پرورش فکری اردبیل از معلمان و فرهنگیان استان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، از مدیران، معاونان و معلمان همکار در اجرای طرح ملی کانون مدرسه و اکران پویانمایی «بچه زرنگ» قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، سال تحصیلی جاری در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که طی آن بیش از ۴۳۰۰ دانش‌آموز استان اردبیل از ۲۸ مدرسه در قالب طرحی ملی با عنوان «کانون مدرسه» میهمان فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در ۱۵ مرکز کانون بودند و البته مربیان کانون نیز با اجرای شیوه‌ی دیگری از این طرح با حضور در مدارس همکار، دانش‌آموزان را در برنامه‌های مختلف کانون مشارکت دادند.

قدردانی ویژه کانون پرورش فکری اردبیل از معلمان و فرهنگیان استان

«کانون مدرسه» عنوان طرح مشارکتی میان کانون پرورش فکری و وزارت آموزش‌وپرورش است که باهدف توسعه‌ی فعالیت‌های تربیتی، پرورش خلاقیت و کسب تجربه‌های جدید و در قالب خدمات کتابخانه‌ای و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به دو شیوه‌ی حضور مربیان در مدارس (شیوه‌ یک) و بازدید دانش آموزان از مراکز و شرکت در برنامه‌ها و کارگاه‌ها (شیوه‌ی دو) اجرا می‌شود و در استان اردبیل نیز با اجرای هر دو شیوه‌ی یاد شده، دانش‌آموزان پایه‌ی دوم تا ششم ابتدایی و دوره اول متوسطه از برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده در مراکز بهره‌مند شدند.

بر اساس این گزارش در اقدامی دیگر از سوی کانون استان نیز ۲۰ هزار کودک و نوجوان اردبیلی با حضور در سینما قدس به تماشای فیلم بچه زرنگ نشستند؛ فیلمی که در نمایش عمومی خود در سطح کشور به بالاترین رقم فروش فیلم کودک در ایران رسید و فروش آن در سینماهای کشور از ۶۳ میلیارد تومان بالاتر رفت.

قدردانی ویژه کانون پرورش فکری اردبیل از معلمان و فرهنگیان استان

درحالی‌که آوازه این فیلم و موفقیت آن در گیشه، بچه‌های ساکن در شهرهای فاقد سینما را برای تماشای این پویانمایی به تکاپو انداخته بود، کانون استان را بر آن داشت تا با پیگیری‌های خود شرایط لازم برای اکران این اثر از طریق سینمای سیار را برای بیش از ۳۶۰۰ نفر از دانش آموزان در هفت شهر استان فراهم کند.

بر همین اساس ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در هفته‌ی نکوداشت مقام معلم ودر راستای اجرای موفق این دو برنامه‌ی شاخص که از طریق همکاری با اداره کل آموزش‌وپرورش استان رقم خورد، از ۱۷۵ مدیر و معلم مشارکت‌کننده در طرح کانون مدرسه و ۶۰۰ نفر از فرهنگیان فعال در اکران پویانمایی «بچه زرنگ» با اهدای لوح، تقدیر به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =