کد خبر: 339525
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
نشست خداباوری با نوجوانان کانون کرمانشاه

نشست خداباوری با نوجوانان کانون کرمانشاه با محوریت هدف خلقت آفرینش توسط مدیرکل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نشست خداباوری با نوجوانان کانون کرمانشاه با محوریت هدف خلقت آفرینش توسط مدیرکل کانون استان برگزار شد.
در این نشست محمد خیاط‌نجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تلاش بر این داشت که با تبیین درستی از هدف آفرینش و در نتیجه تعریف صحیحی از سعادت و شقاوت انسان در دنیا و آخرت بحث جلو برده شود و گفت: با توجه به اینکه مساله هدف آفرینش در ساماندهی سبک زندگی افراد موثر است؛ لذا موضوع بسیار مهمی بود که در این نشست با حضور نوجوانان این بحث مورد بررسی قرار گیرد.
وی ادامه داد: بر همین اساس مبانی فلسفی و دینی سعادت و شقاوت و همچنین هدف آفرینش را مورد تبیین قرار دادیم چرا که این نشست‌ها موجب می‌گردد تا ضمن هم‌افزایی و همفکری با نوجوانان، حضور پر رنگ‌تر آنها را در فعالیت‌های کانون داشته باشیم.
زنجانی تاکید کرد: امیدواریم در سیاست‌های سال ۱۴۰۳ این قبیل نشست‌ها در مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تقویت شود تا با رفع ابهامات آنها در زمینه‌های مختلف، اصول دینی و معنوی در نوجوانان نهادینه گردد و مسیر روشنی در زندگی پیش روی آنها گذاشته شود تا بتوانند سره را از ناسره بهتر تشخیص دهند و امور را با شناخت بیشتری از دنیای پیرامون خود پیش ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =