نشست با والدین دانش آموزان  برنامه کانون – مدرسه / معرفی فعالیت‌های تابستانی در مرکز شماره ۲ کانون کرج

مسوول مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست با والدین دانش آموزان شرکت کننده در برنامه ملی کانون- مدرسه از مزایای این برنامه و ضرورت حضور دانش آموزان در مراکز کانون سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، میترا فرهادیان به عنوان یکی از همکاران با سابقه‌ی کانون البرز و مسوول مرکز شماره ۲ کانون در کرج  در خصوص این فعالیت گفت با توجه به ضرورت آشنایی والیدن با فعالیت های فرآیند محور کانون و به منظور جذب دانش آموزان در فعالیت های تابستانی چندین نشست برای والدین دانش آموزان حاضر در برنامه‌ی ملی کانون – مدرسه که در طی سال تحصیلی برای دانش آموزان اجرا شد، برگزار شد.

این مسوول گفت در این نشست‌ها سعی کردیم تا فرآیندهای برنامه‌هایی را که دانش اموزان در آن حضور یافته بودند تا ولید نهایی آثار به خانواده‌ها معرفی کنیم.

فرهادیان افزود ما در این نشست‌ها به خانواده‌ها توضیح دادیم که کودکان از کتابخوانی شروع کردند و در نهایت به ساخت عروسک‌های کاغدی و اجرای نمایش رسیدند.

ضحبت در مورد آموختن مهارت‌های زندگی در کارگاه‌های تک جلسه ای و تاثیر این مهارت ها در تولید آثار فرهنگی، هنری، ادبی و به ویژه در کار گروهی از دیگر مواردی بود که برای والدین توضیح داده شد.

فرهادیان افزود خوشبختانه در طی سال گذشته تحصیلی اجرای این فرآیندها سبب رشد کتابخوانی، افزایش اعتماد به نفس و تشکیل گروه‌های سرود و نمایش مرکز و حضور اعضا در جشنواره‌های استانی شد.

وی افزود در پایان این نشست‌ها در رابطه با فعالیت‌های تابستانی مرکز و نحوه‌ی ثبت نام و حضور بچه‌ها در این کارگاه‌ها  و نحوه‌ی عضویت دانش آموزان در کتابخانه‌های کانون، توضیح داده شد.

نشست با والدین دانش آموزان  برنامه کانون – مدرسه / معرفی فعالیت‌های تابستانی در مرکز شماره ۲ کانون کرج

نشست با والدین دانش آموزان  برنامه کانون – مدرسه / معرفی فعالیت‌های تابستانی در مرکز شماره ۲ کانون کرج

فرهادیان افزود در بخشی از این نشست نیز با والدین در خصوص شرایط امتحان و چگونگی رفع اضطراب دانش آموزان در این روزها بحث و تبادل نظر شد.

لازم به توضیح است سه دوره از این سلسله نشست‌ها در هفته‌ی دوم اردیبشهت ماه ۱۴۰۳ در مرکز شماره ۲ واقع در شاهین ویلا، جنب بوستان قلم برزار شده است.

 علاقه‌مندان جهت ثبت نام کودکان و نوجوانان در این مرکز با شماره‌ی ۰۲۶۳۴۵۷۳۲۴۳ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =