فعالیتهای کانون پرورش فکری در لنده گسترش می‌یابد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویاحمد در سفر به شهرستان لنده با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد، در دیدار سلیمان شهبازی مدیرکل کانون استان با فرماندار شهرستان لنده، فعالیت‌های انجام شده در حوزه کودکان و نوجوانان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

سلیمان شهبازی با بیان اقدامات صورت گرفته در کانون این شهرستان در سال گذشته از رشد فعالیت‌ها خبر داد و افزود: اداره کانون پرورش فکری استان در قالب تیم‌های کارشناسی در شهرستان‌ها حضور و با پیگیری امور مربوط به مراکز فرهنگی هنری مشکلات را مسولان شهرستانی مطرح و مرتفع خواهند کرد و دیگر نیازی به حضور کارکنان شهرستان‌ها در مرکز استان نمی‌باشد. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت سالن سینمای کودک و نوجوان در شهرستان لنده اشاره کرد و خواستار هم‌افزایی دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به حوزه کودک و نوجوان شد و تابستان امسال را یک تابستان متفاوت در کانون‌های پرورش فکری از جهت برنامه‌های متنوع فرهنگی ، هنری و ادبی دانست.

فرماندار لنده نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر کل کانون در شهرستان به جهت پی گیری‌ها و برطرف نمودن مسائل کانون، از اهمیت و نقش کانون در پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان سخن گفت.

جلال دانش افزود: آموزش مفاهیم اخلاقی و اسلامی به صورت غیرمستقیم و در قالب هنر و ادب توسط کانون کار بسیار ارزشمند و مهم است.

وی با شاره به نقش کانون در تربیت کودکان و نوجوانان اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و هنری اخیر صورت گرفته توسط این مجموعه برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنها تاثیرگذار بوده است و فعالیت این مرکز در این شهرستان گسترش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است؛ کارشناس ارزیابی عملکرد کانون استان و مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری لنده در این دیدار مدیر کل را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =