کد خبر: 339678
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
تماشاخانه سیار کانون در روز دختر به کارون رسید

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) به شهرستان کارون رسید و با استقبال فراوان دختران خوزستانی روبرو شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان ، کاروان فرهنگی هنری "مسیر هشتم" تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، به شهرستان کارون رسید و در مصلی نماز جمعه‌ی این شهرستان با استقبال دختران و مسئولین این شهرستان روبرو شد.
در این روز که خدام امام رضا علیه السلام نیز پرچم متبرک امام هشتم شیعیان را در تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مقابل دیدگان بازدیدکنندگان قرار دادند نمایش خداداد را به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجسته گی به روی صحنه بردند.
بازیگر این نمایش حسام زمانی پور است و فاطمه فرکی، سید مهدی مرادیان و  منصوره اسماعیلی بازی دهندگان عروسک این نمایش را به عهده دارند.
صدا پیشه گان این نمایش نیز مهدی خجسته گی، مرتضی عقیقی، سمیرا منزه، مهسا زمانی، محمد جواد سعادت و مهران جنتی هستند.
دیگر عوامل این نمایش نیز، مدیر تولید سونیا جباری، دستیار کارگردان رضا خانی، منشی صحنه سمانه دلیر، طراح عروسک رضا خانی، طراح لباس مهدی خجسته گی و سونیا جباری، طراح صحنه مهدی خجسته گی، طراح پوستر و بروشور فاطمه خجسته گی، مدیر صحنه مصطفی نجاران، ساخت عروسک فایزه امیر حسینی و الهام جابری، طراح گریم سمانه دلیر، ساخت دکور مصطفی نجاران مهران جنتی سمانه دلیرو سرپرست سازندگان سونیا جباری است.
خداداد، داستان پسر روستایی را روایت میکند که با مادر بزرگ خود زندگی میکند که ناگهان مادربزرگ دچار بیماری ای میشود و پسر نذری میکند و برای شفای مادربزرگ به سمت مشهد حرکت می‌کند و..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =