• حضور فعال اعضا و مربیان کانون استان بوشهر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

    حضور فعال اعضا و مربیان کانون استان بوشهر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

    اعضا کودک و نوجوان، مربیان و کارکنان کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، حضوری فعال در تعیین سرنوشت آینده‌ی ایران داشتند.

  • تشکیل شورای والدین در مرکز فرهنگی عالیشهر

    تشکیل شورای والدین در مرکز فرهنگی عالیشهر

    شورای والدین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز عالیشهر استان بوشهر با حضور جمعی از مادران اعضا کودک و نوجوان مرکز با هدف همفکری و هم افزایی در فعالیت های فرهنگی، هنری، علمی، مذهبی و ادبی کانون عالیشهر در سالن کتابخانه این مرکز برگزار شد.

  • روز نجومی‌کودکان‌ونوجوانان دهقائدی با کتابخانه سیاردشتستان

    روز نجومی‌کودکان‌ونوجوانان دهقائدی با کتابخانه سیاردشتستان

    کودکان و نوجوانان روستای دهقاپد روزی را با آسمان نمای سیار را با کتابخانه سیار روستایی دشتستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر سپری کردند و از فعالیت های فرهنگی این کتابخانه از جمله آشنایی با صور فلکی، روخوانی کتاب بصورت جمعی، امانت دهی کتاب ، کارگاه نقاشی و ایستگاه بازی بهره مند شدند.

  • با کتابخانه سیار تنگستان استان بوشهر در روستای پهلوان کشی

    با کتابخانه سیار تنگستان استان بوشهر در روستای پهلوان کشی

    کودکان و نوجوانان روستای پهلوان کشی روز رنگی و شادی را با کتابخانه سیار روستایی تنگستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر سپری کردند و از فعالیت های فرهنگی این کتابخانه از جمله روخوانی کتاب بصورت جمعی، امانت دهی کتاب ، کارگاه نقاشی و ایستگاه بازی بهره مند شدند.

  • گرامیداشت اربعین شهدای خدمت در مراکز کانون استان بوشهر

    گرامیداشت اربعین شهدای خدمت در مراکز کانون استان بوشهر

    مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، با برگزاری ویژه برنامه هایی در اربعین حادثه پرواز، یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و یاران شهیدش را گرامی داشتند.

  • حضورکارکنان و اعضارای اولی کانون استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری

    حضورکارکنان و اعضارای اولی کانون استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری

    کارکنان، مربیان و اعضای رای اولی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر دوشادوش مردم ایران پای صندوق‌های رای حاضر و در سرنوشت کشور سهیم شدند.

  • جشن غدیر در مرکز فرهنگی کاکی

    جشن غدیر در مرکز فرهنگی کاکی

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز کاکی استان بوشهر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری با حضور اعضا کودک و نوجوان عید غدیر را جشن گرفت. ازجمله برنامه های این مرکز می توان به قصه گویی، معرفی وقایع، کارگاه کاردستی و . . . اشاره کرد.

  • جشن غدیر در مرکز فرهنگی گناوه

    جشن غدیر در مرکز فرهنگی گناوه

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گناوه استان بوشهر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری با حضور اعضا کودک و نوجوان عید غدیر را جشن گرفت. ازجمله برنامه های این مرکز می توان به معرفی وقایع، غدیر خوانی، شعرخوانی، نقالی، مسابقه و اهدای جایزه و . . . اشاره کرد.

  • جشن غدیر در مرکز فرهنگی جم

    جشن غدیر در مرکز فرهنگی جم

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز جم استان بوشهر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری با حضور اعضا کودک و نوجوان عید غدیر را جشن گرفت. ازجمله برنامه های این مرکز می توان به قصه گویی، معرفی وقایع، کارگاه های نقاشی، کاردستی ، سفالگری و . . . اشاره کرد.

  • جشن غدیر در مراکز ۱ و ۲ بوشهر

    جشن غدیر در مراکز ۱ و ۲ بوشهر

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراکز ۱ و ۲ بوشهر استان بوشهر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری با حضور اعضا کودک و نوجوان عید غدیر را جشن گرفت. ازجمله برنامه های این مراکز می توان به معرفی وقایع وایام، قصه گویی توسط عضو، اجرای مولودی توسط عضو، اجرای سرود توسط اعضا، برگزاری مسابقات و بازی های شاد و مهیج ( لی لی_مسابقه ی ماست خوری _ صندلی بازی_تاس بنداز لیوان بردار _ توپ وسبد_ مسابقه ی فوتبال دستی و....) واهدا جوایز به برنده شدگان، ساخت کاردستی خلاق با همکاری والدین و بچه ها، تقدیمِ گیفت غدیر به اعضا و . . . اشاره کرد.

  • جشن غدیر در مراکز عسلویه ونخل تقی

    جشن غدیر در مراکز عسلویه ونخل تقی

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراکز عسلویه و نخل تقی استان بوشهر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری با حضور اعضا کودک و نوجوان عید غدیر را جشن گرفت. ازجمله برنامه های این مراکز می توان به معرفی وقایع، شعر خوانی، بازی و مسابقه، نمایش فیلم، نقاشی غدیر و . . . اشاره کرد.

  • جشن غدیر در مرکز فرهنگی عالیشهر

    جشن غدیر در مرکز فرهنگی عالیشهر

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز عالیشهر استان بوشهر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری با حضور اعضا کودک و نوجوان عید غدیر را جشن گرفت. ازجمله برنامه های این مرکز می توان به قصه گویی، معرفی وقایع، کارگاه عروسک سازی مادرو کودک و . . . اشاره کرد.

  • جشن غدیر در مرکز فرهنگی شبانکاره

    جشن غدیر در مرکز فرهنگی شبانکاره

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شبانکاره استان بوشهر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری با حضور اعضا کودک و نوجوان عید غدیر را جشن گرفت. ازجمله برنامه های این مرکز می توان به قصه گویی، معرفی وقایع، پخش کلیپ و . . . اشاره کرد.

  • جشن غدیر در مرکز فرهنگی سیراف

    جشن غدیر در مرکز فرهنگی سیراف

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز سیراف استان بوشهر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری با حضور اعضا کودک و نوجوان عید غدیر را جشن گرفت. ازجمله برنامه های این مرکز می توان به قرائت قرآن کریم، مولودی خوانی، سخنرانی امام جمعه سیراف ، خوانش حکمت نهج‌البلاغه، شعرخوانی، قصه‌گویی، معرفی کتاب، روخوانی کتاب ، معرفی وقایع و ایام ، معرفی شخصیت و سرزمین، فضاسازی مرکز ، اجرای گروه سرود، نمایشگاه نقاشی ، نمایشگاه کتاب ، ایستگاه شادی، تجلیل از سادات حاضر در جشن، اهدای جایزه به برگزیدگان مسابقه نقاشی ، تقدیر از اعضا فعال در جشن اشاره کرد.

  • جشن غدیر در مرکز فرهنگی دیر

    جشن غدیر در مرکز فرهنگی دیر

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز دیراستان بوشهر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری با حضور اعضا کودک و نوجوان عید غدیر را جشن گرفت. ازجمله برنامه های این مرکز می توان به قصه گویی، شعرخوانی، معرفی وقایع وایام، معرفی شخصیت، مسابقه حضوری، کارگاه سفال ونقاشی و کارت پستال اشاره کرد.

  • جشن غدیر در مرکز فرهنگی خورموج

    جشن غدیر در مرکز فرهنگی خورموج

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز خورموج استان بوشهر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری با حضور اعضا کودک و نوجوان عید غدیر را جشن گرفت. ازجمله برنامه های این مرکز می توان به بیان واقعه غدیر به زبان کودکانه(توسط دبیر محترم ستاد)، قصه‌گویی (توسط عضو دختر)، اجرای ۳ مولودی خوانی(توسط اعضاء پسر)، اجرای ۲ سرود غدیر(توسط گروه های پسر و دختر)، شعرخوانی(توسط اعضاء دختر و پسر)، برپایی نمایشگاه آثار نقاشی ، سفالگری ، خوشنویسی ، کارت پستال سازی و معرفی کتاب با همین موضوع اشاره کرد.

  • جشن غدیر در مرکز فرهنگی بندرریگ

    جشن غدیر در مرکز فرهنگی بندرریگ

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز بندرریگ استان بوشهر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری با حضور اعضا کودک و نوجوان عید غدیر را جشن گرفت. ازجمله برنامه های این مرکز می توان به کارگاه نقاشی با موضوع "شادی و خوشحالی در عید غدیر"، شعر خوانی و معرفی کتاب، گروه سرود و معرفی " وقایع غدیر" اشاره کرد.

  • جشن غدیر در مرکز فرهنگی برازجان

    جشن غدیر در مرکز فرهنگی برازجان

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان استان بوشهر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری با حضور اعضا کودک و نوجوان عید غدیر را جشن گرفت. ازجمله برنامه های این مرکز می توان به قصه گویی، معرفی ایام و وقایع، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، سفالگری با موضوع غدیر، نمایش فیلم، ساخت کولاژ " وقایع غدیر" اشاره کرد.

  • بازدید دوره‌ای مدیرکل‌کانون‌استان‌بوشهر از مرکز گناوه

    بازدید دوره‌ای مدیرکل‌کانون‌استان‌بوشهر از مرکز گناوه

    سمیه رسولی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، طی سفر دوره ای خود به شهرستان گناوه رفت و از نزدیک مرکز فرهنگی هنری گناوه را بازدید و با مربی این مرکز به گفتگو پرداخت.

  • روز رنگی کودکان و نوجوانان خیش‌اشکن با کتابخانه سیار تنگستان استان بوشهر

    روز رنگی کودکان و نوجوانان خیش‌اشکن با کتابخانه سیار تنگستان استان بوشهر

    کودکان و نوجوانان روستای خیش‌اشکن روز رنگی و شادی را با کتابخانه سیار روستایی تنگستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر سپری کردند و از فعالیت های فرهنگی این کتابخانه از جمله روخوانی کتاب بصورت جمعی، امانت دهی کتاب ، کارگاه نقاشی و ایستگاه بازی بهره مند شدند.

  • بازدید دوره‌ای مدیرکل‌کانون‌استان‌بوشهر از مرکز دیلم

    بازدید دوره‌ای مدیرکل‌کانون‌استان‌بوشهر از مرکز دیلم

    سمیه رسولی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، طی سفر دوره ای خود به شهرستان دیلم رفت و از نزدیک مرکز فرهنگی هنری دیلم را بازدید و با اعضا، مربیان و کارکنان این مرکز به گفتگو پرداخت و در جشن غدیر این مرکز شرکت کرد.

  • بازدید دوره‌ای مدیرکل‌کانون‌استان‌بوشهر از مرکز بندرریگ

    بازدید دوره‌ای مدیرکل‌کانون‌استان‌بوشهر از مرکز بندرریگ

    سمیه رسولی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، طی سفر دوره ای خود به شهرستان گناوه رفت و از نزدیک مرکز فرهنگی هنری بندرریگ را بازدید و با مربی و کارکنان این مرکز به گفتگو پرداخت.

  • تابستان داغ کودکان و نوجوانان عیسوند با کتابخانه سیار کانون

    تابستان داغ کودکان و نوجوانان عیسوند با کتابخانه سیار کانون

    کودکان و نوجوانان روستای عیسوند تابستان داغی را با کتابخانه سیار روستایی دشتستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهرسپری می کنند و از فعالیت های فرهنگی این کتابخانه از جمله روخوانی کتاب بصورت جمعی، امانت دهی کتاب ، کارگاه کاردستی و ایستگاه بازی بهره مند می شوند.

  • ویژه برنامه های دهه‌ی امامت و ولایت در مراکز کانون استان بوشهر ۱

    ویژه برنامه های دهه‌ی امامت و ولایت در مراکز کانون استان بوشهر ۱

    مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با برگزاری ویژه برنامه ها، کارگاه های متنوع فرهنگی هنری اعضا کودک و نوجوان را با دهه امامت و ولایت، اعیاد قربان و غدیر واهمیت این دهه و وقایع مربوط به آن آشنا کردند.

  • عید قربان در مراکز فرهنگی هنری کانون استان بوشهر

    عید قربان در مراکز فرهنگی هنری کانون استان بوشهر

    مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با برگزاری کارگاه ها و برنامه های متنوع فرهنگی هنری اعضا کودک و نوجوان را با عید قربان، مناسک واهمیت آن آشنا کردند.

  • کتابخانه سیار تنگستان استان بوشهر در جمع کودکان و نوجوانان پهلوان کشی

    کتابخانه سیار تنگستان استان بوشهر در جمع کودکان و نوجوانان پهلوان کشی

    کتابخانه سیار روستایی تنگستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در روستاهای پهلوان کشی به کودکان و نوجوانان این منطقه خدمت رسانی فرهنگی کرد.روخوانی کتاب بصورت جمعی، امانت دهی کتاب ، کارگاه سفال گری و ایستگاه بازی از جمله بخش های این برنامه بود.

  • کتابخانه سیار دشتستان استان بوشهر در جمع کودکان و نوجوانان دهقاید

    کتابخانه سیار دشتستان استان بوشهر در جمع کودکان و نوجوانان دهقاید

    کتابخانه سیار روستایی دشتستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، صبح ۲۷خرداد در روستاهای دهقاید به کودکان و نوجوانان این منطقه خدمت رسانی فرهنگی کرد.روخوانی کتاب بصورت جمعی، امانت دهی کتاب ، کارگاه کاردستی و ایستگاه بازی از جمله بخش های این برنامه بود.

  • کتابخانه سیار دشتستان استان بوشهر در جمع کودکان و نوجوانان عیسوند

    کتابخانه سیار دشتستان استان بوشهر در جمع کودکان و نوجوانان عیسوند

    کتابخانه سیار روستایی دشتستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، صبح ۲۴خرداد در روستاهای عیسوند به کودکان و نوجوانان این منطقه خدمت رسانی فرهنگی کرد.روخوانی کتاب بصورت جمعی، امانت دهی کتاب ، کارگاه نقاشی و ایستگاه بازی بومی و محلی بصورت مشترک اعضا و والدین "قطور بازی و کش بازی" از جمله بخش های این برنامه بود.

  • جشن روز ثبت ملی قصه گویی در مراکز کانون استان بوشهر ۳

    جشن روز ثبت ملی قصه گویی در مراکز کانون استان بوشهر ۳

    مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش‌فکری‌کودکان‌ونوجوانان‌استان‌بوشهر با برگزاری برنامه های متنوعی، روز ثبت ملی قصه گویی را گرامی داشتند.

  • همایش کودک و محیط زیست در مرکز فرهنگی هنری کنگان

    همایش کودک و محیط زیست در مرکز فرهنگی هنری کنگان

    به مناسبت هفته محیط زیست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز کنگان استان بوشهر با همکاری اداره محیط زیست همایش کودک و محیط زیست را برای آشنایی کودکان با اهمیت و حفظ و نگهداری از محیط زیست و منابع طبیعی برگزار کرد.