رقابت قصه‌گویان 8 استان کشور؛ 17 دی در کرمانشاه

کرمانشاه، میزبانی یکی دیگر از جشنواره‌های منطقه‌ای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را طی روزهای 17 تا 19 دی برعهده دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رضا موزونی مدیر کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره قصه گویی منطقه‌ی یک کشور صبح روز یک شنبه 17 دی ماه ساعت 8:30 دقیقه و با حضور مسوولان استانی، جمعی از مدیران کانون کشور و 38 قصه‌گو در فرهنگ سرای کودک و نوجوان کرمانشاه فعالیت خود را آغاز می‌کند.
وی در ادامه با بیان این که تمامی تدابیر لازم جهت برگزاری شایسته این جشنواره در کرمانشاه دیده شده است گفت: تجربه‌ی برگزاری چندین جشنواره‌ی استانی و کشوری و همچنین حضور مربیان و همکاران پرتلاش در کانون استان کرمانشاه، برگزاری یک جشنواره خوب با میزبانی شایسته را نوید می‌دهد.
موزونی در ادامه از استان‌های شرکت کننده در این جشنواره سخن گفت و بیان داشت: استان کرمانشاه در سه روز برگزاری این جشنواره میزبان برترین قصه‌گویان استان‌های قم، مازندران، قزوین، آذربایجان شرقی، خوزستان، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری خواهد بود.
مسوول برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه یک کشور یادآور شد برگزیدگان این جشنواره صبح روز 19 دی ماه در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد و جواز حضور در مرحله‌ی نهایی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که از 28 بهمن تا یکم اسفند در تبریز برگزار می‌شود، را دریافت خواهند کرد.
این سومین جشنواره‌ی منطقه‌ای قصه‌گویی کانون است که پس از رقابت‌های منطقه‌ای رشت و بندرعباس برگزار می‌شود.
چهارمین و آخرین جشنواره منطقه‌ای نیز طی روزهای 25 تا 27 دی در بوشهر برگزار خواهد شد.