اعضای کانون شفت با برپایی بازار خیریه کودکان نیازمند را شاد کردند

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شفت در آستانه سال جدید با برپایی بازار خیریه، با ترویج فرهنگ نوعدوستی، کودکان و دوستان نیازمند خود را شاد کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید نوروز اعضای مرکز فرهنگی هنری شفت همراه اولیای خود و مشارکت مربیان با برپایی بازار خیریه و فروش دست ساخته های خود (کاردستی و بافتنی)، تولیدات محلی نظیر سبزیجات و ترشی های محلی و شیرینی های خانگی به کودکان نیازمند کمک کردند.
اعضای کانون با همکاری مربیان و اولیای خود 20 غرفه در مرکز فرهنگی هنری شفت برپا کرده و به فروش وسایل پرداختند که در این میان غرفه ی تمبرهای یادبود و سرگرمی های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از غرفه های پربازدیدکننده بود.
گفتنی است جواد شفیعی ثابت فرماندار شفت در بازدید از این بازار خیریه و اهدای کمک نقدی به کودکان نیازمند، ضمن تشکر از اعضا و مربیان کانون در امر گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی از20 عضو کتاب خوان کانون با اهدای جوایزی قدردانی کرد.
مربیان کانون درآمد حاصل شده از این بازار خیریه را در بین کودکان نیازمند عضو کانون و دانش آموزان مدرسه تقسیم کردند.
کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شفت با گذراندن روزی سرشار از دوستی و محبت به استقبال سال جدید رفتند.