کد خبر: 221732
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۴
بازدید 1715
از تولیدات رضوی حمایت می‌کنیم

معاون تولید کانون با اعلام حمایت از تولیدات فرهنگی هنری رضوی گفت: این معاونت تولیدات رضوی را در هر قالبی همچون فیلم، فیلم نامه، تئاتر، بازی و سرگرمی در صورت داشتن استاندارهای لازم برای تأثیر گذاری و رعایت شأنیت فرهنگ رضوی حمایت کرده و به نشر، انتشار و تولید این آثار اقدام خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، علی گنج کریمی که در مراسم اختتامیه سومین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی و اولین مسابقه عکاسی جاده‌ی ولایت در اهواز سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: جشنواره های رضوی سه سال است که در کانون برگزار می‌شود و در این سه سال یک راه سی ساله را طی کرده است.
وی با اشاره به آمار و ارقام بسیار بالایی تولیدات و شرکت کنندگان در جشنواره های رضوی کانون تاکید کرد: کانون اصلاً وابسته به عدد و رقم و کار کمی کردن نیست بلکه کار اصلی آن پرورشی، تربیتی و فکری است ولی باز کمیت را در برگزاری 16 جشنواره ایی که کانون متولی آن بود به عینه می‌توان مشاهده کرد.
گنج کریمی با یادآوری این که در سال اخیر کارگروه کودک و نوجوان به عهده‌ی معاونت فرهنگی کانون بوده تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته فعالیت‌های رضوی انشا الله جز فعالیت‌های جاری و ساری در مراکز کانون قرار می‌گیرد.
معاون تولید کانون در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از مدیرکل و کارکنان کانون در برگزاری دو جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی و عکاسی جاده‌ی ولایت پیام سید صادق رضایی مدیر عامل کانون و رئیس کار گروه کودک و نوجوان یازدهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) را قرائت کرد.
وی در خوانش این پیام به نقل از مدیر عامل کانون گفت: «خدای را بر این فضل بسیار سپاسگزاریم که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با قافله‌ی یازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا (ع) در شانزده موضوع ویژه‌ی کودک و نوجوان همراه شد.
و اکنون که شمیم شکوفه های آن را استشمام می‌کنیم، مفتخریم که توانستیم در پرتو آفتاب ولایت امام رضا (علیه آلاف تحیه و الثنا) با هدف تعلیم و تربیت رضوی برای کودکان و نوجوانان گام برداریم.
امیدواریم مربیان و همکاران دلسوز فرهنگ رضوی با حرکتی فرآیند محور در نهادینه نمودن این هدف ارزشمند، ثابت قدم باشند و و در به ثمر رسیدن اندیشه های رضوی به اقدامات عملی از طریق تغییر نگرش و رفتار خود، در روح و جان کودکان و نوجوانان تلاش نمایند.
بدون شک، هر شور و شوق، تلاش و کنکاش، جز با یاری خداوند بزرگ و عنایت خاص آن حضرت امکان بروز نخواهد داشت. »
یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه سومین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی و اولین مسابقه عکاسی جاده‌ی ولایت 18 شهریور ماه با حضور، حسن حائری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، حجت الاسلام محمدحسین به لک مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و مشاور فرهنگی استاندار خوزستان، حجت الاسلام لطف‌الله سپهر مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان خوزستان، قدرت‌اله امانی‌پور، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز و علی گنج‌کریمی، معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اهواز برگزار شد.