کودکان و نوجوانان زنجانی در انتظار تریلی سیار نمایشی باشند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از اجرای برنامه نمایشی برای کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، مدیر کل این کانون غلامحسین نظری اظهار داشت: کانون پرورش فکری در طول سال برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند و در راستای همین برنامه‌ها اجرای تریلی سیار برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و ایجاد شور و نشاط در این عزیزان برنامه‌ریزی شده است که این برنامه در روزهای 23،24 و 25 مردادماه جاری در استان زنجان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نمایش «ایرانی سلام» کار گروه هفت آسمان به کارگردانی محمود تیموری و بازیگری حمید رضا بنده مرادی،محمد رضا ابراهیم پور و محمود تیموری است افزود: این برنامه فضایی شاد را برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند و براساس برنامه ریزی انجام شده در روز 23 مردادماه جاری ساعت 16 پارک پردیس شهرستان ابهر، ساعت 18پارک قدس خرم‌دره و ساعت 20در محله 30 متری شهرستان سلطانیه اجرا خواهد شد.
همچنین روز جمعه 24 مردادماه جاری ساعت 10صبح پارک شهید رجایی زنجان،ساعت 16 پارک بهارستان، ساعت 18 پارک لاله آزادگان و در ساعت 21 در محل پارک جوان شهرک کارمندان برگزار می‌شود.
این برنامه روز 25 مردادماه جاری ساعت 16 در فضای سبز جنب میدان جهاد زنجان، ساعت 18 روز 25  پارک نرگس مابین کوی فرهنگ و الهیه وساعت 21 پارک نجوم اراضی پایین کوه جنب مرکز علوم و نجوم اجرا می‌گردد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به اهداف برگزاری نمایش «ایرانی سلام» در استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: هدف از این حرکت را ایجاد فضای شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان، تقویت تئاتر کودک و نوجوان و فرهنگ‌سازی در بین آن‌ها دانست.