آدمک های استکباری به آتش کشیده خواهند شد

آدمک های استکباری ساخته شده توسط اعضای کودک و نوجوان در روز راه پیمایی 22 بهمن به آتش کشیده خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این آدمک ها با مشارکت اعضا و دانش آموزان مدرسه نهال انقلاب شهرستان گرگان با هدایت گری مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره 3 گرگان ساخته شده است.
در این کارگاه آموزشی ابتدا مربیان کانون به معرفی ایام الله دهه فجر پرداخته و با تقسیم بچه ها به گروه های 10 نفره اقدام به ساخت آدمک ها با استفاده از دور ریختنی ها شد.
گفتنی است آدمک های ساخته شده ابتدا در نمایشگاه تجلی رویش در محل مرکز شماره 1 گرگان جهت بازدید قرار گرفته و قرار است در روز راه پیمایی همراه با آدمک های چهره های منفور تاریخ به آتش کشیده شوند.
یک روز به یادماندنی به مناسبت  پیروزی انقلاب
صد نفر از اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره 3 گرگان به همراه خانواده های خود پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.
در این روز فعالیت های همچون شعر خوانی و قطعه ادبی، خوانش سرود توسط کودکان و نوجوانان با نیاز های ویژه، معرفی شخصیت امام خمینی (ره) و معرفی ایام الله دهه فجر اجرا شد.
 هم چنین شاهنامه خوانی توسط مربی ادبی، آموزش کاردستی با کاغذ و برش و ساخت گل کاغذی، پخش انیمیشن شاهنامه ساخته ی اعضا نوجوان مرکز، برگزاری نمایشگاه نقاشی، سفال وکولاژ از دیگر برنامه های این جشن بود.
نشریه نگاران انقلابی
مرکز شماره 3 گرگان با حضور پنجاه دانش آموز مدارس ابتدایی شهرستان، مسابقه نشریه دیواری با موضوع انقلاب برگزار کرد.
در این برنامه که با هدف تقویت ارزش های انقلاب اسلامی ایران برگزار شده بود، دانش آموزان در 14 گروه به رقابت پرداخته و از نشریه نگاران منتخب در این مسابقه با اهدای جوایزی تجلیل شد.
از خوانش کتاب تا اجرای نمایش خانگی
اعضای مرکز شماره 3 گرگان پس از خوانش کتاب های رمان کانونی برای اجرای نمایش های قرمز و مشکی، چرا دعوا میکنی، استخوان لای زخم گذاشتن و کوتی کوتی در قالب محتوای کتاب ها به روی صحنه رفتند.
در این جشنواره که خانواده ها هم در کنار بچه های خود حضور داشتند از بین اجرای گروه های هنری، دو نمایش با نامه های "قرمز و مشکی" و "استخوان لای زخم گذاشتن" به عنوان برگزیده انتخاب شد.