کد خبر: 258773
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
بازدید 1360
تریلی سیار با نمایش «مبارک» در استان زنجان

تریلی سیارنمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش«مبارک» در مناطق مختلف استان زنجان حضور می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش مبارک به کارگردانی میثم یوسفی در استان زنجان در حال اجرای نمایش است.
این گروه نمایشی که سه روز در زنجان و دو روز در شهرستان‌های استان به اجرای نمایش خواهند پرداخت، در پارک‌های استان زنجان مستقر شده و فعالیت هنری خود را انجام داده و خواهند داد.
در این گروه نمایشی محمد رضا مختاری، یاسر جباری، مصطفی مظفری، رعنا کوهوند و میثم یوسفی حضور دارند. 
این گروه نمایشی صبح روز شنبه 23 مرداد ماه با حضور در شهرستان ایجرود و عصر همان روز در پارک غدیر بلوار اشراق ساعت 21 شب فعالیت خود را آغاز کرد و پس از آن 24 مرداد ماه ساعت 19 در پارک پردیس شهرک ثمین و 21 شب در پارک نجوم اجرای برنامه داشت.
 گروه نمایش مبارک روز دوشنبه 17 عصر در فاز دو گلشهر روبروی مسجد علی بن ابیطالب و 21 شب در پارک نرگس کوی فرهنگ اجرای نمایش خود را به مردم استان به نمایش گذاشت که با استقبال زیاد مردم این منطقه مواجه شد.
 تریلی سیار نمایش عصر روز سه شنبه 26 مرداد ماه در شهرستان قیدار بخش سجاس ساعت 17و همچنین در شهرستان سلطانیه، 21 شب برای خانواده ها به اجرای تیاتر خواهد پرداخت.
همچنین گروه نمایشی مبارک عصر روز چهارشنبه 27 مرداد ماه در شهرستان‌های ابهر و خرمدره به ترتیب در ساعات 17 و 21 شب اجرا و به کار خود پایان خواهد داد.
تریلی سیار نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سال گذشته نیز با اجرای تیاتر سیار نمایشی با عنوان گروفالو بسیار مورد توجه مردم استان زنجان قرار گرفت.