نمایشگاه  ادبی "واژه‌هایم را باور کن" در مرکز شماره سه بیرجند

دومین نمایشگاه آثار ادبی اعضای کانون شماره سه بیرجند، با عنوان "واژه‌هایم را باورکن" افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با ایام فرخنده گرامی‌داشت دهه فجر نمایشگاه آثار ادبی «واژه‌هایم را باور کن» در مرکز فرهنگی هنری شماره سه بیرجند با حضور طاهره حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مرکز شماره سه بیرجند برگزار شد.
این نمایشگاه که شامل 25 اثر ادبی است، با هدف تشویق اعضای آفرینش‌های ادبی، معرفی توان‌مندی‌های ادبی اعضا به خانواده‌ها و تحقق شعار "ما می‌توانیم"  آغاز به کار کرد.
در آیین افتتاح این نمایشگاه 60 نفر از اعضا و خانواده‌های آنان شرکت داشتند و  خوانش اشعار انقلابی و سرود اعضای پسر با عنوان "جاوید وطن" در این مراسم به اجرا درآمد.
نمایش اعضای پسر با عنوان "مهمان ناخوانده"  خوانش هفت اثر ادبی و اثرخوانی والدین و تقدیر از اعضای ادبی از دیگر برنامه‌های آیین افتتاح این نمایشگاه بود.
هم‌چنین به مناسبت میلاد مبارک حضرت زینب (س) به سه نفر از اعضایی که نامشان زینب بود در این مراسم هدایای به رسم یادبود اهدا شد و  اعضایی که به خوانش اشعار و دل‌نوشته‌های خود پرداخته بودند از سوی مدیر کل کانون استان مورد تقدیر قرار گرفتند.
پایان بخش این برنامه بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از دو کارگاه نقاشی و سفال کانون شماره سه بیرجند بود.