ششمین کتاب‌خانه سیار روستایی  کانون خراسان جنوبی افتتاح شد

ششمین کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در شهرستان بشرویه آغاز به کار کرد و شمار مراکز ثابت و سیار کانون استان به 21 رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، آیین افتتاح مجدد کتاب‌خانه سیار روستایی شهرستان بشرویه با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، فرماندار بشرویه، امام جمعه این شهرستان، کارشناسان اداره‌کل کانون، مربیان مرکز بشرویه، جمعی از والدین کودکان و نوجوانان و... این شهرستان برگزار شد.
بیش از 4 سال بود که کودکان و نوجوانان روستاهای بشرویه، از خدمات  کتاب‌خانه سیار روستایی محروم شده بودند که هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر امسال این کتاب‌خانه یک‌بار دیگر آغاز به کار کرد.
موج شادی در میان کودکان و نوجوانان بشرویه فضای بانشاطی را در صبح هشتمین روز از دهه مبارک فجر در مرکز فرهنگی هنری این شهرستان ایجاد کرده بود.
طاهره حمیدی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: کودکان و نوجوانان آینده‌سازان این جامعه هستند و فردای ایران اسلامی به آنان سپرده می‌شود، بنابراین هرچه ما امروز برای کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری کنیم آینده کشور را خواهیم ساخت.
حمیدی مطالعه را لازمه زندگی همه انسان‌ها دانست و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تقویت و پرورش فکر کودکان و نوجوانان توجه بسیار دارد.
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی بیان داشت: کتاب‌خانه سیار روستایی از این جهت اهمیت دارد که کودکان روستایی غیر از کتاب درسی به کتاب‌هایی که علاقه مند خواندن آن هستند، به آسانی دسترسی پیدا می کنند.
آیین افتتاح کتابخانه سیار روستایی در بشرویه با اجرای نمایش طنر ایستگاه سیار کتابخانه توسط اعضای مرکز و اهدای جوایز ملی و بین‌المللی برخی از اعضا در مسابقات متعدد ادامه یافت.
غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه و دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان از دیگر برنامه‌های مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در جریان سفر به شهرستان بشرویه بود.