ایستگاه نقاشی و کاردستی کمیته کودک و نوجوان  ستاد دهه فجر خراسان جنوبی در راه‌پیمایی 22 بهمن

ایستگاه نقاشی و کاردستی کمیته کودک و نوجوانان ستادهه فجر استان خراسان جنوبی، فردا قدوم پر از شادی و نشاط کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در راهپیمایی 22 بهمن را به انتظار نشسته است.

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون و مسؤول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان با اعلام این خبر گفت: به رسم هرساله راه‌پیمایی 22 بهمن‌ماه با حضور گسترده مردم از کودک خردسال گرفته تا پیر و جوان برگزار می‌شود.
حمیدی اضافه کرد: بر همین اساس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی، با مشارکت فرماندهی انتظامی استان ایستگاه نقاشی و کاردستی را در حاشیه راه‌پیمایی 22 بهمن‌ماه، برگزار خواهد کرد.
مسؤول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان خاطر نشان کرد: کودکان و نوجوانان شرکت ‌کننده در این راه‌پیمایی فردا احساس درونی خود را از انقلاب اسلامی بر روی کاغذ با موضوع "کودکان در راه‌پیمایی، شهیدان مدافع حرم و شهدای آتش نشان" نقش می‌زنند.
حمیدی در پایان یادآور شد: ایستگاه نقاشی و کاردستی انقلاب،  فردا از ساعت 9 تا 11:30 صبح 22/11/1395در محل پارک وحدت بیرجند از کودکان و نوجوانان استقبال می‌کند.