اعضای کانون شماره یک و فراگیر بیرجند به اعتکاف کتاب نشستند

در آخرین روز از سفر کتاب به مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند، اعضا ویژه برنامه اعتکاف کتاب را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر وبا سفر کتاب به مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند اعضای کتاب‌خوان به اعتکاف کتاب‌هایی که دوست داشتند، نشستند.
این ویژه‌ برنامه با هدف آشنایی اعضا با سایر کتب و انتشارات، نوآوری در حوزه معرفی کتاب، تشویق اعضا به کتاب‌خوانی در حالی برگزار شد که 65 نفر از اعضای دختر این مرکز از این ویژه‌ برنامه استقبال کردند.
مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند به مدت 4 روز میزبان بهترین‌های خواندنی کشور در حوزه ادبیات کودک و نوجوان اعم از کانونی و غیرکانونی بود.
اعضا که در طول دوره شیرینی این میزبانی متفاوت را چشیده بودند، تلاش کردند به شکلی جدید میهمانان عزیزشان را بدرقه کنند.
به همین منظور گردهم آمدند و در ویژه‌ برنامه‌ای به نام "اعتکاف کتاب" مطالعه عناوین منتخب خود را تکمیل کرده و بسیاری از کتاب‌ها را در جمع‌خوانی به صورت خلاصه برای دوستان خود بیان کردند و یا مورد نقد و بررسی قرار دادند.
در بررسی پایانی عناوین "قایم باشک صدتایی‌ها"، "سنجاب‌های آتش‌پاره به جنوب می‌روند"، "چرا باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم؟"، "سفیدبرفی و هفت‌کوتوله" و "شاهزاده خانمی در مترو"  از جمله کتابهایی بود که مورد توجه بیشتر اعضا قرار گرفته بود.