نمایشگاه آثار فرهنگی،هنری و ادبی اعضا در فصل تابستان

هم‌زمان با گرامی‌داشت هفته ملی کودک، مرکز فرهنگی هنری شماره۴ مشهد نمایشگاهی از آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضا در کارگاه‌های تابستانی را برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در این نمایشگاه که به منظور ایجاد انگیزه و پرورش خلاقیت اعضای کانونی و هم‌چنین معرفی فعالیت‌های کانونی به مراجعان برگزار شد، بیش از ۱۵۰ اثر جمع‌آوری و در معرض دید اعضا و والدین قرار گرفت.

معصومه موسویان مربی مسوول مرکز شماره ۴ مشهد گفت:در تابستان امسال استقبال خوبی از کارگاه‌های ویژه و برنامه‌های دائمی مراکز شد و توانستیم بیش از ۱۵۰ اثر فرهنگی، هنری و ادبی که توسط کودکان و نوجوانان خلق شده بود را در معرض دید بازدیدکنندگان از مرکز قرار دهیم.

مربی مسوول مرکز شماره۴ در ادامه سخنان خود به برنامه‌های هفته ملی کودک در مرکز شماره۴ مشهد اشاره کرد و گفت: ساخت چهره‌های کودکان در کارگاه سفال، نمایش فیلم، قصه‌گویی و گفتگو درباره دنیای کودکی از جمله برنامه‌هایی است که دانش‌آموزان در این هفته از آن بهره خواهند برد.

او در پایان سخنانش با تاکید به پاس‌داشت حرمت ایام عزاداری سالار شهیدان گفت:به دلیل تقارن هفته ملی کودک با ایام محرم و عزاداری امام حسین(ع)، تلاش شده است تا کودکان و نوجوانان در این هفته با شخصیت امام حسین(ع) نیز آشنا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =