غنای فعالیت‌های کانون پرورش فکری قدمت دیرینه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، سعید شیبانی فرماندار نیشابور در هفته ملی کودک از مرکز شماره۳ نیشابور بازدید کرد و این هفته را به مربیان و اعضای کانونی تبریک گفت.  

مربی مسوول مرکز شماره ۳ کانون نیشابور اعلام کرد : معاون استاندار و فرماندار نیشابور هم‌زمان با هفته ملی کودک در مرکز شماره۳ کانون این شهر حضور یافت و ضمن  تبریک این هفته به کودکان و مربیان، اظهارکرد: ماموریت اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فعالیت در حوزه‌های فکری، مهارتی، اخلاقی و پرورش انسان‌های شایسته برای جامعه است.

سعید شیبانی گفت: نقش موثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پرورش استعداد و خلاقیت این قشر بی بدیل بوده است و با بهره‌گیری از فرصت‌های ویژه مانند هفته‌ی ملی کودک باید این نقش را به خانواده‌ها، مسوولان و افکار عمومی یادآوری کنیم.

زهره اکبرآبادی افزود : شیبانی در این دیدار به نقش به سزای معلمان و مربیان در پرورش و تربیت نسل آینده اشاره کرد و افزود: ایجاد نشاط در کودکان و نوجوانان از وظایف مهمی است که بر عهده شما گذاشته شده است تا به پرورش نسلی امیدوار و با نشاط مبادرت ورزید.

وی یادآورشد: قدمت و غنای فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون در کنار اعتمادی که خانواده‌ها به این نهاد پر سابقه و کارآمد و موثر در خلاقیت و موفقیت کودکان ونوجوانان دارند نشان از اهمیت و جایگاه این نهاد فرهنگی در جامعه است که این در سایه تلاش و تعهد مربیان دلسوز کانون بوجود آمده است.

معاون استاندار و فرماندار نیشابور تصریح کرد: در دنیایی که امروز فضای مجازی، کودکان و نوجوانان را به وادی‌های دیگر سوق می‌دهد کانون پرورش فکری با بهره‌گیری از مربیان متخصص و با تجربه خود در زمینه‌های فرهنگی، ادبی و هنری بچه‌ها را به مسیر درست زندگی هدایت می‌کند که این مهم شایسته قدردانی است.

سعید شیبانی معاون استاندار و فرماندار نیشابور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز سه نیشابور در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون قرار گرفت و ضمن گفتگوی صمیمانه با کودکان ونوجوانان حاضر در مرکز، در کنار آنان یک نمونه کاردستی ساخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =