کد خبر: 273545
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
یک روز به یادماندنی در مرکز یک نیشابور

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مرکز شماره۱ کانون نیشابور، میزبان ۶۰ دانش‌آموز بازدیدکننده و یکی از مربیان مرکز فنی حرفه‌ای خواهران شهرستان بود.

معصومه احسانی‌پناه مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره۱ نیشابور با اعلام این خبر گفت: در دو روز متوالی از هفته ملی کودک و در ۱۷ و ۱۸ مهرماه میزبان بیش از ۶۰ دانش‌آموز بازدیدکننده از مدارس بودیم.

احسانی‌پناه با اشاره به حضور «مختاری» یکی از مربیان مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان در جمع دانش‌آموزان بازدیدکننده گفت: «کاردستی» یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی ما در مراکز کانون است که به شیوه‌های مختلف و خلاقانه اجرا می‌شود و از آن‌جا که این فعالیت وسیله‌ای برای بیان احساسات، افکار و تمایلات کودک است و همچون زبانی گویا برای برقراری ارتباط وی با دیگران عمل می‌کند، از چندی پیش و با توجه به اهداف و برنامه‌های هفته ملی کودک، دعوت از مربیان مرکز فنی حرفه ای خواهران را در لیست فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده در مرکز قرار دادیم.

مربی مسوول مرکز۱ نیشابور ادامه داد: در این برنامه پیش‌بینی شده، آموزش ساخت جعبه‌های مقوایی را در دو روز متوالی برای بیش از۶۰ کودک دختر و پسر برگزارکردیم.

احسانی‌پناه خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف تقویت مهارت‌های دستی، بالابردن اعتماد به‌ نفس، ذوق هنری و حس زیباشناسی کودکان اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =