اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان از دفتر روزنامه‌ی زاهدان دیدن کردند

اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با حضور در دفتر روزنامه‌ی زاهدان از تلاش‌های روزنامه نگاران تقدیر کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با حضور در دفتر روزنامه‌ی زاهدان از تلاش‌های روزنامه نگاران تقدیر کردند.

اعضای مراکز فرهنگی هنری زاهدان در دیدار خود با مدیر مسئول این روزنامه‌ی محلی از تلاش‌های وی و همه‌ی خبرنگارانی که برای توسعه‌ی فرهنگ کتاب و کتاب خوانی تلاش می‌کنند، تقدیر کردند.

مدیر مسئول این روزنامه نیز ضمن خیرمقدم به مهمانان ویژه‌ی خود و تشکر از حضور آنان در دفتر روزنامه گفت: ما هر چه بیشتر بدانیم موفق‌تر خواهیم بود و زندگی بهتری خواهیم داشت.

محمد تقی رخشانی در ادامه و در پاسخ به پرسش‌های آنان در مورد خبر گفت: برای اینکه اطلاعات دقیقی به دست مخاطبان برسانیم باید مواردی را در خبرهای خود رعایت کنیم؛ مثلا چه کسی یا چه چیزی باعث اتفاق شده، کِی اتفاق افتاده، کجا، چرا و چگونه این اتفاق روی داده است.

وی سپس افزود: بعد از اینکه خبری تهیه شد، باید اصلاح شود و پس از آن برای چاپ به چاپخانه می‌فرستیم و در ادامه آن را برای رسیدن به دست مردم آماده می‌کنیم.

رخشانی که در جمع صمیمی اعضای کودک کانون سخن می‌گفت، مراحل چاپ کتاب را هم برای آنان توضیح داد و پس از آن در مورد ستون‌های روزنامه برای بچه‌ها سخن گفت.

مدیر مسئول روزنامه‌ی زاهدان در پایان در پاسخ به پرسش اعضا در خصوص چگونگی روزنامه نگار شدن گفت: نخستین گام برای روزنامه نگاری، علاقه داشتن به این حرفه و بعد از آن آموزش دیدن و تمرین کردن است که می‌تواند فرد را در این رشته موفق کند.

پس از سخنان رخشانی بچه‌ها به بخش‌های گوناگون دفتر روزنامه سرکشی کردند و با وظایف آن آشنا شدند.

گفتنی است پس از این دیدار، که به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب خوانی انجام شد، مدیر مسئول روزنامه‌ی زاهدان با اهدای کتاب به مهمانان خود برای آنان آرزوی سلامتی و دانایی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =