کد خبر: 274632
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
یک هفته با یار مهربان

هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون سبزوار برنامه‌های متنوعی با هدف توسعه و ترویج کتاب‌خوانی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با هفته کتاب بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز میهمان مرکز فرهنگی هنری شماره۱ سبزوار بودند.

نیره صرصرشاهی مربی مسوول مرکز با بیان این خبر گفت: در این هفته به منظور تشویق اعضا به مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و با توجه به ایام سوگواری سالار شهیدان دو کتاب «آفتاب در حجاب» و «پدر، عشق و پسر» از آثار نویسنده توانا، سید مهدی شجاعی، به اعضای کانون معرفی شد.

مربی مسوول مرکز در معرفی این دو کتاب گفت: «آفتاب در حجاب» از انتشارات کانونی است که در مورد واقعه عاشورا و معرفی شخصیت حضرت زینب(س) است. این کتاب اثری ماندگار است که به پشتوانه پژوهش‌های دقیق تاریخی و روایی، به تمام زوایای پنهان و آشکار حضرت زینب پرداخته است.

کتاب «پدر، عشق و پسر» نیز اثر دیگری از سیدمهدی شجاعی است که در آن فرازهایی از زندگی حضرت علی‌اکبر به تصویر کشیده شده است.

صرصرشاهی در ادامه گفت: در ویژه برنامه‌ای با عنوان «خدا قوت کتاب یار» مربیان و اعضای کانونی با حضور در نمایشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگی کانون از فعالان این حوزه تقدیر و تشکر کردند.

برگزاری کارگاه‌ نقد و بررسی کتاب، معرفی کتاب، مسابقه کتاب‌خوانی، بازدید دانش‌آموزان از مرکز و آشنایی آنان با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون از دیگر برنامه‌های انجام شده در این هفته می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =