کد خبر: 278568
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
بازدید 915
کلنگ ساخت مرکز فرهنگی هنری اوز به زمین زده شد

با حضور موسی رضا نظری، سرپرست معاونت منابع و مدیریت توسعه و مصطفی زند، مدیر کل برنامه ریزی و بودجه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، کلنگ مرکز فرهنگی هنری کانون در اوز لارستان، به همت خیرین به زمین زده شد.

از نیروهای انسانی ماهر در کانون پرورش فکری استفاده می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، موسی رضا نظری، معاون منابع و مدیریت توسعه کانون که برای شرکت مراسم کلنگ زنی به فارس سفر کرده بود، در جمع تعداد زیادی از مسئولین شهرستان ونماینده خیرین، با اشاره به آیاتی از سوره مریم گفت: آن چه در دنیا باقی می ماند کارهای خیری است که انجام می دهیم. وی در پاسخ به درخواست بخشدارمبنی بر به کارگیری نیروهای بومی در مرکز گفت: ضمن هماهنگی با مدیرکل کانون در استان تلاش می کنیم از نیروهای بومی و ماهر در کانون استفاده کرده و ضمن تأمین نیروی کافی برای تأمین امکانات نرم افزاری نیز همکاری کنیم. وی پیشنهاد داد هر ساله جشن تأسیس این کانون برای تقدیر از نیکوکاران برگزار شود.

برای تأمین امکانات نرم افزاری و تجهیز کانون تلاش می کنیم

زهرا افتخاری، مدیرکل کانون استان فارس نیز گفت: نام اوز به عنوان شهر فرهنگی و دوستدار کودک در کشور مطرح است. عبدالحمید خضری بانی خیری است که در این پروژه سه سال به طور مستمر با کانون در ارتباط بوده و امروز با کلنگ زنی این پروژه این زحمات به بار نشسته است. وی ضمن اعلام همکاری در تأمین امکانات نرم افزاری و تجهیز، اظهار امیدواری کرد همه کسانی که دغدغه تعلیم و تربیت دارند در زیر یک چتر قرار گیرند تا هم افزایی صورت پذیرد.

تسریع در راه اندازی، تأمین نیروی انسانی بومی و تجهیز کانون، خواسته های بخشدار

 آتش فراز بخشدار اوز نیز گفت: در سال ۹۷ پروژه های دیگری به بهره برداری رسیده است و این پروژه نیز حاصل سه سال پیگیری خیرین این شهر است. تسریع در راه اندازی کانون در مکان دیگر و انتقال به ساختمان پس از راه اندازی، استفاده از نیروهای بومی در کانون و تأمین تجهیزات مورد نیاز درخواست آتش افروز از مسئولین کشوری و استانی بود.

شیخ صالح انصاری، مدیر مجتمع دینی فرهنگی امام شافعی که در این جلسه حضور داشت گفت: قرآن بینش اعطا می کند و در سوره مبارکه مریم دانش و دیانت را ارث انبیا معرفی می کند. پیامبر یحیی که از کودکی مورد عنایت خدا قرار گرفته هم مهربان است و هم پاک و با تقوا پس ما اکر بخواهیم آینده خوبی داشته باشیم باید از کودکان و نوجوانان شروع کنیم.

مسعود کراماتی شهردار اوز نیز با تشکر از خیرین اظهارداشت: سال ۸۳ بودجه تأسیس کانون برای اوز تخصیص داده شد اما به شهر دیگری تعلق گرفت. شهر پویا شهری است که زیر بنای آن دانایی باشد و اوز به طور اتفاقی دوستدار کودک نشده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از کانون پرورش کودکان و نوجوانان بتوان آینده بهتری برای شهر رقم زد.

کلنگ این پروژه فرهنگی با حضور جمع کثیری از مسئولین شهرستان، در  بولوار نبی اکرم،  جنب کتابخانه عمومی  اوز به زمین زده شد. مرکز فرهنگی هنری اوز در زمینی به مساحت ۱۴۰۰مترمربع،  با زیر بنای ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال توسط خیرین ساخته می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =