به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان این جلسه با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامهریزی صورت گرفت و پیرامون مهمترین برنامههای پیشروی این کارگروه بحث و گفتگوشد.
سخنان مدیر کل کانون استان گیلان نیز نقطهی آغاز این نشست بود و وی با ابراز خرسندی از نگاه تازه و برنامههای مدون دولت درزمینه اصلاح فرآیند مدیریت تصریحکرد: این فرصتی ارزشمند برای کانون و کارکنان نهادها و دستگاههاست تا راهبرد جدیدی را تجربهکنند.
اسفندیارضیائی درعین حال ساختارهای اداری کانون کشور را مورد توجه قرارداد افزود: پاسخگویی و خدمترسانی مناسب به مخاطبان، از اولویتهایی است که مدنظر کارکنان کانون پرورش فکری و کانون زبان قرار دارد.
برپایه این گزارش، کارشناس ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامهریزی استان گیلان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از نگاه ویژه کانون پرورش فکری به توسعه و نظمبخشی امور اداری، به تشریح وظایف و برنامههای پنج کمیته «ساختار و فناوری مدیریتی»، «توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی»، «سرمایه انسانی»، «سلامت اداری و صیانت ازحقوق مردم» و «مدیریت عملکرد» پرداخت.
ابراهیم حسینزاده که مسوولیت کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم را در سازمان مدیریت و برنامهریزی استان برعهدهدارد همچنین، به بخشنامه و مادههای قانون مدیریت خدمات کشور اشاره و ضمن مهم برشمردن معرفی دبیران کمیتههای مختلف، برضرورت تعیین شاخصها از سوی مسوولان کانون و توجه به برش استانی این شاخصها تاکید کرد.
مریم شادبحر، رابط سازمان مدیریت و برنامهریزی با کانون نیز با یادآورشدن شناخت خود ازکانون گفت: فعالیتهای مناسبی را در راستای توسعهی مدیریت این مجموعهی فرهنگی شاهد هستیم و در آینده نیز شاهد همکاریهای بیشتر سازمان مدیریت و برنامهریزی و کانون پرورش فکری در این حوزه خواهیمبود.
طرحپرسش از سوی حاضران و پاسخگویی نمایندگان سازمان مدیریت و برنامهریزی نیز پایان بخش این نشست بهشمارمیرفت.