نکوداشت هفته‌ی زن و مقام مادر در کانون گلستان

مراکز فرهنگی‌هنری مراکز کانون گرگان اقدام به برپایی ویژه برنامه گرامی‌داشت هفته‌ زن و مقام مادر در مرکز شماره یک کانون گرگان کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در این برنامه که با نقش‌آفرینی مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون گرگان با حضور جمع پرشوری از مادران برگزار شد، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و قدردانی از تمامی عوامل اجرایی در برپایی این مراسم، نقش بانوان را در زندگی فردی و اجتماعی بسیار موثر دانسته و اظهار داشت: نقش اساسی زن و مادر در تامین رابطه‌ی عاطفی و روانی خانواده و نیز در جامعه به‌عنوان یک نیروی مؤثر و سازنده بسیار با اهمیت است.

 وی افزود: تقویت حس مسوولیت‌پذیری، تقویت مهارت ارتباط برقرار کردن، دوست‌یابی، خوب فکر کردن همه از ویژگی‌های یک انسان کامل است که مربیان کانون با زبان جذاب فرهنگ و هنر و شکل غیرمستقیم، همه‌روزه با کودکان و نوجوانان خوب زندگی کردن را تمرین می‌کنند.

مدیرکل کانون گلستان خطاب به مادران حاضر بیان کرد: مطمئن باشید تمامی وقتی را که صرف آموزش و یادگیری کودکان و نوجوانان خود می‌کنید در آینده نه چندان دور به بهترین شکل ممکن به شما خواهد برگشت و شما شاهد موفقیت دختران و پسران خود در مسیر زندگی خواهید بود.

این مقام مسئول فرهنگی در پایان سخنان خود از مدعوین خواست تا کانون و ظرفیت‌های غنی آن را به تمامی آشنایان و دوستانی که آینده فرزندانشان برای آنان مهم است معرفی کرده و در این حرکت عظیم فرهنگی سهم خود را به عنوان یک کانونی در جهت رشد و پرورش استعدادهای نهفته فرزندان گلستانی ایفا کنند.

برپایی کارگاه ساخت جاسوئیچی نمدی با عنوان من و مادرم، غزل‌خوانی سیده محدثه‌حسینی کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون گلستان و دکلمه‌خوانی فاطمه شاهکویی در وصف مقام مادر، نمایش بانوی آسمانی با نقش‌آفرینی اعضای نوجوان مرکز شماره دو کانون گرگان به سرپرستی مهدی بیاریان مربی کتاب‌خانه سیار شهری کانون، شعرخوانی پانیذ فدومی عضو نوجوان مرکز شماره یک کانون گرگان، اجرای نقالی برادر و خواهر نوربخش، استندآپ کمدی سید ابراهیم نوربخش و پخش کلیپی از تصاویر همکاران با همراهی مادر و فرزندانشان از ویژه‌برنامه‌های این روز بود.

گفتنی است بخش اهدای جوایز و بازدید از دست‌ساخته‌های اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون گرگان از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته‌ی زن و مقام مادر به میزبانی مرکز شماره یک کانون گرگان بود. 

چ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =