نخستین جلسه شورای آموزش و پژوهش کانون استان اردبیل در سال ۱۳۹۹

نخستین جلسه شورای آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری استان اردبیل در سال ۱۳۹۹ با محوریت برنامه‌ریزی فعالیت‌های آموزشی و اقدام پژوهی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به خاطر شیوع ویروس کرونا، در دفتر مدیرکل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده در نخستین جلسه‌ی شورای آموزش‌وپژوهش کانون استان در سال ۱۳۹۹، ماه مبارک رمضان را بهترین زمان برای تلاوت قرآن و درک بیشتر آیه‌های الهی عنوان کرد و افزود: می‌توانیم با بهره‌مندی از آموزه‌های جان‌بخش دینی و تأسی از سیره‌ی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) با تهذیب و تزکیه نفس به آرامش معنوی دست‌یابیم.

احدزاده در بخش دیگر سخنان خود بابیان اینکه باید فعالیت‌های اقدام پژوهی در همه مراکز فرهنگی هنری کانون استان نهادینه شود، افزود: برای رسیدن به این امر مهم نیازمند کار کارشناسی هستیم و مربیان جهت تقویت و بهبود فعالیت‌ها در سال جاری، اقدام پژوهی را محور برنامه‌ها قرار دهند.

نهادینه کردن فعالیت‌های اقدام پژوهی در همه مراکز فرهنگی هنری کانون استان بالأخص کتابخانه‌های سیار و پستی باهدف بهبود کیفی و کمی و ارتقاء برنامه‌ها، در نظر گرفتن آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان و مربیان کانون استان در قالب فضای مجازی و آموزش‌های از راه دور(شیوه‌های الکترونیکی) و برگزاری کارگاه‌های تقویت مهارت زندگی و حقوق شهروندی ویژه اعضا و مربیان از مباحث مطروحه در این جلسه بود که پس از بحث و بررسی‌های کارشناسی، موارد ذیل به‌عنوان مصوبات جلسه تصویب شد.

- انجام فعالیت‌های اقدام پژوهی در مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه‌های سیار و پستی باهدف تقویت و بهبود  برنامه‌های در سال ۱۳۹۹. (لازم به توضیح است در این فرایند همه مراکز فرهنگی هنری بالأخص مراکز سیار و پستی مکلف هستند در راستای ارتقاء فعالیت‌ها از طریق کار اقدام پژوهشی اقدام کنند و مراحل انجام کار را مرحله‌به‌مرحله به نهاد مربوطه گزارش کنند، همچنین مربیان مسوول مراکز موظف هستند موضوعات پژوهش در عمل مرکز را تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری به واحد آموزش و پژوهش استان اطلاع دهند).

- تهیه و تدوین کتاب کار آموزش و پژوهش استانی با شعار «با تمرین زندگی، آینده را باید ساخت».

- گردآوری و تنظیم محتوای آموزش‌های مجازی مربیان در قالب کتاب الکترونیکی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =