کد خبر: 304159
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
بازدید 303
« عکاسی مفهومی و کاربردهای آن »

یازدهمین و آخرین جلسه انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری گلستان در سال ۹۹ با موضوع «عکاسی مفهومی و کاربردهای آن» برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در آخرین جلسه انجمن عکاسان نوجوان کانون گلستان، اعضا با موضوع« عکاسی مفهومی و کاربردهای آن » به‌مدرسی ارمغان کاظمی، مدرس و عکاس بین‌المللی آشنا شدند.

کاظمی در ابتدای جلسه به تعریف اینکه هنر مفهومی به چه صورت می‌تواند باشد، گفت: سبک مفهومی به معنای رویاپردازی و خیال مرتبط است و همچنین به برقرار کردن بین یک رابطه واقعی و خیالی و کنار هم قرار دادن دنیای آنها نیز می‌تواند اطلاق شود.

مدرس و عکاس بین‌المللی در ادامه به مبحث عکس مفهومی که باید از قبل در ذهن انسان ساخته شود، پرداخت و بیان داشت: عکاس با انتخاب و دقت در عناصر ساده مفهومی می‌تواند با کمترین المان‌ها پیام خود را به مخاطب برساند، مانند علائم راهنمایی و رانندگی و استفاده از سنبل‌های فکر خوب و نقشه‌کشی که در عکس مفهومی و انتقال پیام به مخاطب تاثیرگذار است.

نقد و بررسی عکسهای مفهومی مرتبط با موضوع جلسه پایان‌بخش آخرین جلسه انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری گلستان در سال ۱۳۹۹ بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =