وبیناراستانی هفته ملی کودک و کارگاه‌های برخط پاییزی

وبیناراستانی هفته ملی کودک و کارگاه‌های برخط پاییزی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با حضور همه مربیان و کارکنان ستادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 11 مهر 1400، وبینار استانی هفته ملی کودک و کارگاه‌های  برخط پاییزی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

بخشی از این نشست به اطلاع ‌رسانی به مربیان مراکز فرهنگی و هنری در زمینه برنامه‌های هفته ملی کودک و چگونگی برگزاری کارگاه‌های برخط پاییز اختصاص داشت.

درآغاز «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با تاکید بر برگزاری شایسته برنامه‌های هفته ملی کودک در سطح استان براساس شعار  و روزشمار مصوب این هفته، بر ارتقا کیفی و نشاط انگیزی  این برنامه‌ها در کنار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مربوط به دوره فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و از مربیان کانون خواست از هفته ملی کودک، فرصتی برای برخورداری هر چه بیشتر مخاطبان از برنامه‌های کانون بسازند.وی هم‌چنین خواستار همکاری و مشارکت مراکز فرهنگی و هنری کانون با با دستگاه‌های دست اندرکار هفته ملی کودک شد و به معرفی شماری از برنامه‌های پیش بینی شده در ستاد کانون برای هفته ملی کودک پرداخت.

در بخش دوم این وبینار شماری از همکاران پیشنهاداتی درباره برنامه‌های هفته ملی کودک مطرح کردند.

در این نشست هم‌چنین«ولی الله مظفر نیکو» کارشناس حراست دفتر استان شماری از موارد مربوط به حفظ امنیت و حفاظت اطلاعات اداری را یادآور شد و با همکاران خود در این زمینه به گفت و گو نشست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =